kikishere

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Färgat hår, skolfoto och fail i bollruta ;)

Av kikishere - 18 september 2013 16:23


 Soryy bejbs, har nog inga bilder men alltså en lång videå kanske räcker? ;)

 

I kväll efter att ja har ätit middag ska ja ut och springa. Ska träffa min kompis som jag ska springa med. Hon ville inte träna simning idag och ja sa ju att ja skulle ut och springa så vi gör de tsm :)

 

Mina föräldrar har inte kommit hem än så ja har inte bilderna på skolfotot. Men det gör inget för ja är så ful endåe.

 

Målar naglarna nu hehe. rosa, Mitt china glaze som ja älskar !

 

Igår så färgade/tonade jag ju håret på mig och mina två kompisar typ. Den ena har bklont hår som är typ 2 tusen meter långt!!!! Hennes hår är så blont att de blev sjukt rosa i hennes hår!

 SYNS INTE SÅ BRA FÖR INTE DEN BÄSTA BILDEN MEN ENDÅE. Min andra kompis som jag färgade Dip Dye på har mörkare brunt hår. Hon ville ha blått så vi färgade blått! Och de blev jättefint typ coral-blått och jättesnyggt! Jag fick ju som ni ser i videån lite slingor. Jättenöjd!

 

 

Ehm...fyller år om 16 dagar jippi!!!!!!!!!!!!! okej hejdå!

 
 
Ingen bild

Hedvig

18 september 2013 17:59

Åh vad fint det blev! :) Grattis i förskott :D du blev säkert jätte fin på bilderna ju ^^ visa gärna :D skulle va kul att se! Det är skönt att springa ^^ tycker jag iaf xD ses 8)

kikishere

18 september 2013 19:05

Jaa de är de :3 om man tar de i sin takt c:
Hehe tack :3

 
Ingen bild

Maja

18 september 2013 18:00

Åh vad fint det blev!! <3

kikishere

18 september 2013 21:01

Eller hur? :D

 
Ingen bild

Wilma

18 september 2013 18:18

Ja den bilden var dålig, det ser bättre ut i verkligheten :)

kikishere

18 september 2013 21:02

Mm :)

 
Wolia

Wolia

19 september 2013 07:13

Kommentaren var från mig, inte Wilma :'D

http://Wolia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kikishere - 9 mars 2014 20:01

Japp. Ni läste rätt. Idag stog jag i ca 7 timmar på klackar och tittade på mello stjärnor. De var 1 varje timma. Stog där med mina nyya knasiga kompisar. Klickade med Vida.. Haha så de blir vby skolan ist c: J.E.M ^^ Linuuus. FOTOGRAFEN ...

Av kikishere - 7 mars 2014 19:25

Hejj! Idag är det fredag och åt middag för någon timma sen. Jag och min bästis har varit mycket nere vid parkourparken den senaste veckan. Det är faktiskt väldigt roligt. Vi snurrar på en sak och sen springer vi och vi ramlar och bara skrattar. Är gl...

Av kikishere - 3 mars 2014 04:27


Hejj. Har inte sovit nåt i natt. Kan inte och... Får inte ens 2 timmar. Så ja. Igår (söndag) var jag på fjärilshuset. Hajar, fula fiskar och så fjärilar. Met a friend of mine .. NEMO!!! Hajar fanns också! Jag har fobi för fjärilar. Mitt hår är ju jä...

Av kikishere - 27 februari 2014 18:55

Hej! Åkte in till stan idahg för att träffa nea och amanda! Vi gick på starbucks och satt där och skrattade en stund. Min caramel frappe...

Av kikishere - 25 februari 2014 14:38

Hejhej! Nu sitter jag under ett bord på mammas jobb och har gjort det cirka hela dagen. Åt typ ingen frukost, har fortfarande inte särskilt bra aptit men åt happy meal till lunch :3 gick och köpte smoothie med några härliga jobbarkompisar till mamma ...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards