kikishere

Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Rubrik saknas

Av kikishere - 27 september 2013 19:12

 

OMG JAG LYCKADES 8'D Haha hade ingen aning om vad URLen var för nåt XD

Men där har ni lite music c: Nu är de fredag och ja har pratat med Amanda och de är ja glad för :3

Saknat dig i veckan ju :c Men vi diskuterade att hennes kompis på hennes skola

fyller år på min födelsedag ^^ Vilket är på fredag btw :3

Har studiedag på måndag så de är ju nice. 3 Dagars helg liksom   

 

Idag när ja gick hem från skolan tänkte att jag skulle vara väldigt modig och

göra en cover på "Tröjan du hatar" med Norlie & KKV.. Then i kom på att 

jag inte kan sjunga så slog bort de tanken. Men jag hade fortfarande en grej

ja ville göra.. Ville baka hareflarn ^^ Men vi hade inget mjöl, så jag messade

mamma och frågade om det gick utan. Fick inget svar .__. Så ja drog en "yolo"

och sket i det. Btw så var smeten väldigt god..PFFF NEHE! Jag? Äta upp 

smeten? PRFFF ALDRIG! Väl inne i ugnen så blir de inga små kakor utan det

flyter ut över hela jävla plåten ._. Tar ur den ur ren frustration och svär 

högt. Tar sedan bort bakplåtspappret med den kokade halvklara typ kolan 

och slänger det. Diskar och sköljer av det som kom på plåten. Nu När min

syrra kom hem så smakade hon på den där smeten som nu har legat i 

soptunnan ett tag. Den var faktiskt god :3 ( SMAKADE PÅ DET SOM

INTE NUDDAT ANNAT ÄN BAKPLÅTSPAPPRET)

 

Har precis fixat fredagsmys :3 Bråkar om TV:n med min syrra D:

Vill se idol och hon vill se på film eller....ne ja tittar på nån film på netflix

ist c:

Asrandom xD

  Haha ... Står "I Call It Swag"   

 

EHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

 

I helgen ska jag vara hos min kusin Hugo och min moster och hennes man :3

Har saknat Hugo sjukt mycket under sommaren! blöh....orkar inte skriva mer xD

hejdå gullungar ! Trevlig FREDAG!

 

 
 
Ingen bild

Nicole

28 september 2013 11:49

Söt du e! ;*

kikishere

28 september 2013 12:42

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kikishere - 9 mars 2014 20:01

Japp. Ni läste rätt. Idag stog jag i ca 7 timmar på klackar och tittade på mello stjärnor. De var 1 varje timma. Stog där med mina nyya knasiga kompisar. Klickade med Vida.. Haha så de blir vby skolan ist c: J.E.M ^^ Linuuus. FOTOGRAFEN ...

Av kikishere - 7 mars 2014 19:25

Hejj! Idag är det fredag och åt middag för någon timma sen. Jag och min bästis har varit mycket nere vid parkourparken den senaste veckan. Det är faktiskt väldigt roligt. Vi snurrar på en sak och sen springer vi och vi ramlar och bara skrattar. Är gl...

Av kikishere - 3 mars 2014 04:27


Hejj. Har inte sovit nåt i natt. Kan inte och... Får inte ens 2 timmar. Så ja. Igår (söndag) var jag på fjärilshuset. Hajar, fula fiskar och så fjärilar. Met a friend of mine .. NEMO!!! Hajar fanns också! Jag har fobi för fjärilar. Mitt hår är ju jä...

Av kikishere - 27 februari 2014 18:55

Hej! Åkte in till stan idahg för att träffa nea och amanda! Vi gick på starbucks och satt där och skrattade en stund. Min caramel frappe...

Av kikishere - 25 februari 2014 14:38

Hejhej! Nu sitter jag under ett bord på mammas jobb och har gjort det cirka hela dagen. Åt typ ingen frukost, har fortfarande inte särskilt bra aptit men åt happy meal till lunch :3 gick och köpte smoothie med några härliga jobbarkompisar till mamma ...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards