kikishere

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

LÄÄS

Av kikishere - 23 oktober 2013 23:02

Nu ska ja skriva lite hära. Jag har inte varit pigg på att blogga. Har haft annat för mig och inte haft lust.

Jag vet att ni vill ha mer inlägg men de har med mitt liv att göra så om jag inte orkar..

Btw blir jag inte glad för kommentarerna om att när msn har en blogg så måste man blogga. Jag tog en paus okej? Vet inte om jag ska fortsätta eller inte men vi får se. Ville iaf bara säga det. Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kikishere - 9 mars 2014 20:01

Japp. Ni läste rätt. Idag stog jag i ca 7 timmar på klackar och tittade på mello stjärnor. De var 1 varje timma. Stog där med mina nyya knasiga kompisar. Klickade med Vida.. Haha så de blir vby skolan ist c: J.E.M ^^ Linuuus. FOTOGRAFEN ...

Av kikishere - 7 mars 2014 19:25

Hejj! Idag är det fredag och åt middag för någon timma sen. Jag och min bästis har varit mycket nere vid parkourparken den senaste veckan. Det är faktiskt väldigt roligt. Vi snurrar på en sak och sen springer vi och vi ramlar och bara skrattar. Är gl...

Av kikishere - 3 mars 2014 04:27


Hejj. Har inte sovit nåt i natt. Kan inte och... Får inte ens 2 timmar. Så ja. Igår (söndag) var jag på fjärilshuset. Hajar, fula fiskar och så fjärilar. Met a friend of mine .. NEMO!!! Hajar fanns också! Jag har fobi för fjärilar. Mitt hår är ju jä...

Av kikishere - 27 februari 2014 18:55

Hej! Åkte in till stan idahg för att träffa nea och amanda! Vi gick på starbucks och satt där och skrattade en stund. Min caramel frappe...

Av kikishere - 25 februari 2014 14:38

Hejhej! Nu sitter jag under ett bord på mammas jobb och har gjort det cirka hela dagen. Åt typ ingen frukost, har fortfarande inte särskilt bra aptit men åt happy meal till lunch :3 gick och köpte smoothie med några härliga jobbarkompisar till mamma ...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Skapa flashcards