kikishere

Alla inlägg under maj 2012

Av kikishere - 27 maj 2012 12:04


här är en "lite" bättre bild på mig  


Jag har supertråkigt   


                                                      /Kikis   

Av kikishere - 23 maj 2012 16:30

 

det här e helt ointressant men här e mina fötter i mammas 

stan smith skor(dom passar mig!!) 



Jag var hos tandläkaren och har ett litet hål i en tand!!! så i Juni ska jag till tandläkaren och borra  (jag fattar nästan det nt själv) Men det e mitt  första hål!! 

 
Av kikishere - 21 maj 2012 19:10


här är en bild från fönstret från när vi var på kryssning under påskhelgen 

Det var jättekul . Vi åt mat & mat & mat och när vi trodde det var

slut var det en måltid till  ( det blev ett kort inlägg) 


                                             bye/Kikis   

Av kikishere - 21 maj 2012 19:02


Här e  en bild på cupcacens(lite konstig stavning) som jag hade på mitt cupcac och bio kalas ....



Gud vad jag blev sugen på cupcaces när jag såg denna bild   ( det tog typ 3 min att välja smily (mycket om man frågar mej)   )


så okej  , det var allt (lite men roligt) // Kikis

Av kikishere - 16 maj 2012 15:42

Här är någon av min eller mina kompisara hand(kommer inte ihåg vems) 

Aja vi hade iallafall gammaeldagds skoldag idag och man skulle klä ut sig, jag var en av de 3 som inte hade klätt ut sig!!!

fast jag gillar inte klolar eller klänningar!! mycket skönare med byxor eller jeans   

och jag blev kallad näsvis av frölen!!!


det var det jag hade att säga  ( Rebecca & Fiona äger)


                                                                                        / Kikis 

 
Av kikishere - 15 maj 2012 19:37


Den här bilden tog jag för ett tag sedan (kommer nt ihåg när)Men jag tycker den e så härlig...

Liksom vårig....


/Kikis 

Av kikishere - 14 maj 2012 20:13

 

här är jag då då! (lyssnar på musik som vanligt )  

Av kikishere - 14 maj 2012 19:42

Hej och välkommen till min nya blogg (eller nya och nya) 

Men här kommer jag att skriva typ vad jag gör eller vad jag gillar och ogillar ...

Vet inte vad jag ska skriva mer....


aja men jag kommer att skriva flera inlägg om ett tag /Kikis














Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards