kikishere

Alla inlägg under juni 2013

Av kikishere - 27 juni 2013 22:08

Hejhej! Tänkte blogga lite om mitt hår för att jag inte hann igår. Det är nämligen så att jag var inne på shock och köpte hårtoning...Kom ut med dessa :

  MWIHIHIIHIHIHIIHIIHIHIHIH. Det är en sorts typ grön och knallrosa ^^

Resultat:

      Jaa....JAG ÄR ASNÖJD 8DDDD Det är dåligt ljus på bilderna. I verkligheten är den gröna i en mörk ton av turkos och den rosa ganska ljusrosa...


  HAHA gosh...hade tråkigt och ville visa mitt hår...behövde gå på toa också..

Men vi hittade också denna tröja som jag blev kär i ...:

  OMG JAG ÄLSKAR BUTTERICKS!!! Dom hade också två andra tröjor som sheldon har i "The Big Bang Theory" som jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR.

Jag och min syrra gjorde croissanter(?) idag också...very gott 

 

     

Jag var också väldigt söt för 5 år sedan...Hittade ett pass som gick ut för en månad sen... var 130cm då :D

  ser stel ut ._.

 

 OCH I MORGON SKA JAG OCH MIN LILLASYRRA GÅ PÅ BIO OCH SE DUMMA MEJ 2!!!!!! MWIHIHIHI!!!!!!!

Köpte biljetter idag... så nu ska vi se den... 12.55 börjar den... jaja puss och hej måste sova gonaaaat

Av kikishere - 25 juni 2013 22:21

Hejhej...idag satt jag och tok-messade min bästis för att vi skulle ha picnick. Vid ca 14.00 svarade hon... "Min låtsasmamma tog min telefon för att jag sov så länge". Hon hade då sovit till ca 13 ...iaf så hade vid picnick 

 Mihihihihi    Tilde jag kommer sakna ihjäl mig när du flyttar till Sollefteå igen  . Du är min bästigaste bästis skaru veta     *BEARHUG*

 

 

Men när jag kom hem dröjde det inte lång tid förrän min mamma kom hem... iiih!!!! Hon hade min bäbis med sig..

 JAG DÖR DEN LUKTAR SOM HIMLEN          

 Sa hejdå till mina fina naglar idag också...    ...

Nu blev alla naglar vita för i morgon ska jag följa med min mamma till hennes jobb. Jag ska ha min blåa fiina kjol till min vita blus. Har vita naglar och på en av tummarna ska jag sätta en blå fin rosett ^^

   

 

  Jag duschade typ nyss och då skulle jag inte blöta håret så jag satte upp det...

 

 

 

  Burogu dokusha shin'ainaru oyasumi   ( Mobba mig inte för min japanska...gonatt >.<)

Av kikishere - 24 juni 2013 15:37

Hejsan hoppsan! Jag har inte hunnit blogga om midsommar eftersom vi kom hem från stugan igår ^^

Detta gjorde  vi då ..

Filmade små snuttar från olika roliga stunder... Filmade dock inte vid bryggan för då kanske jag tappat mobilen..

Men det som vi kallade "Sockerbitar" i början är typ gräs inuti som lagras och sväller typ. Det fick inte komma in någon luft så vi fick egentligen inte klättra på dom men yolo liksom.

Jag fick ingen bra bild på midsommarstången som jag och killen som jag kallade Leon klädde ^^ Men den blev lite missbildad oh så >.< 

                        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAD TRÅKIGT VI HADE XDDDDD jag fick en puss ^^

 

 

 

Just nu sitter jag utomhus för jag har dammsugit och skurat golvet i typ hela vårat hus... Som belöning ska min mamma köpa Nicki Minaj's parfym "Pink Friday" som det är rea på här där jag bor. Tog ut min dator så jag skulle ha något att göra när golvet torkade men jag glömde vatten så jag har typ solsting o.o Det hade tokat nu så jag gick in och hämtade två vattenflaskor ur kylen ^^

 

Här har ni också svaren på frågestunden..Hoppas ni fick svaren ni ville ha ^^

 

Idag vad jag och handlade lite ^^ täänkte först " nu ska jag köpa tandkräm och jordgubbar!" men sen blev det en gurka och tandkräm för dom hade typ inte jordgubbar D: Jag var tvungen att köpa två nagellack också   

Jag krusade håret i morse för att jag kunde och nu ser jag ut som ett troll med väldigt knasigt fluffigt hår...

Det tog typ 3 timmar :D Jag har så tjockt hår och det är därför...

Så Såg jag ut när jag shoppade...        haha xD

 

 

 

Men nu ska jag nog gå in igen och ...lägga ut mattorna i hallen, ställa tillbaka stolarna i köket... sånt x)

 

Ha ett fortsatt fluffigt och trevligt sommarlov så boggar jag väl imorrn igen...HAJDÅ c8

 
 


 

Av kikishere - 19 juni 2013 16:06

Det blev ju som sagt var något fel med min "My Day" videå igår så jag fixade det ^^

Det här var vad jag gjorde igår :D Intressant liv liksom ._.

 

Nej men idag har jag gjort lite mindre meningslösa saker...jag gick och shoppade...med mig själv då ja o.o

Jag köpte Ramlösa med kiwi och annanas smak, tuggummi, små gummi-hårsnoddar och ett hårband/tiara typ:

   men ja...fint typ...ska imorgon till min sommarstuga och vi ska fira midsommar där och jag ska måla naglarna i färgerna på blommerna ^^ När vi är där kommer jag antaglige inte att blogga. Vi har eg, ingen el så de batteri man har på mobilen sparar man o.o Min pappa har dock köpt ett elverk som man kanske kan låna men vi får se  .

 

  har en fr¨gestud nu jao    Nu har ni chansen att fråga mig en massa som jag svarar på i en videå senare idag eller imorgon ^^ Fråga hur knasiga saker som helst! 

 

Hejdå...typ fixar med min "alternativa-klädstil-hårgrejs-hylla" ^^

Av kikishere - 17 juni 2013 22:24

Idag har jag gjort mycket...klippt gräset, gjort en massa framåtvolter utan att landa på fötter, typ brutit lill tån och ritat en fin teckning i torrpastell^^

 

Vi börjar med teckningen för de blev nå fail med videån o.e 

  Den är sne men det är hur den ser ut som spelar roll. Jag blev inspirerad av en speedpaint på youtube av en tjej som heter EnjoyTheVieww på yt då. Hon ritar otroligt snyggt! Hon hade ritat ett rosa landskap i torrpastell och suddat ut i bakrnden så färgerna gick ihop som på bilden ovan 

 

 

Kanske inte får upp videon idag men då visar jag imorrn bitti! lovar...

 

Och...som jag lovade så duschade jag ur citronen ur håret ...vilket var bra för det blev som jossan sa...stenhårt!!!

 

 

Nej det blir något fel med videån hela tiden...men jag har iaf gjort en massa volter ...gonatt ^^

Av kikishere - 16 juni 2013 17:18

Från Japanloppisen igår^^

Det var en massa cosplayers som stog i kön före mig och en kille som råkade gå in i mig ..han var jättesnäll 8D

Det var verkligen jättekul! längtar redan tills i höst då det är en till !!!!


Men jaa...ville bara visa det!

Jag vann btw 60 spenn på trisslott nyss...aha mama e rik x)


Och just nu har jag citron saft i håret...för när man då  är i solen blir det mer solblekt och då kanske jag kan tona topparna rosa!!!!
  Hejdå...sorry för tråkigt inlägg men jag målar mina tånaglar ^^


Av kikishere - 12 juni 2013 22:53

YEY!!! FICK SOMMAR LOV IDAG! JAG GÅR I SEXAN NUUUU!!! (Ja...jag struntar i va din mamma sa   )

 Kläder (^.^)  Mitt fejjs ._.     Mitt hår och typ lite av pappa ^^   bajsful bild... men jag lekte lite med eyeliner... och blev lite nöjd :3

   Mitt fadderbarn var me och sjööng! Hon var fan bääst !!!! x3 sen sjöng  vi massa tråkiga saker... som vanligt o.o

 

Sen sååå...fick jag ett bio-kort 8D Bara för att jag varit kamratstödjare hel terminen ^^...Snubben som gav oss korten skakade hand med mejj men inte Mahus...MOAHAHAHAHAHAHAHA :)

 

 

Juste! Vi var i år sommarstuga föra helgen..inte gjort nåt inlägg sen de...tog en bild på min brylling som är lika gammal som mig när han siktar med luftpickan ^^

  så himla nöjd med bilden!!!!!

 SÅÅÅÅÅÅ GUULLIGT!!!!!    Okej ^^

 Fast i låten...bja och sorglig ):... Men nu ska jag sova...välbekänt sömn!!!

 

Såå...hejdå bajsungar och hoppas ni har/får sommarlov snart! Harruu    

Av kikishere - 7 juni 2013 17:01

Haha hej... Har nyss klippt mig! Aaahhhhhh!!! Min mamma sa att jag ser ut att vara typ 20 xD
Jag skriver nog mer sen... Jaja hejdå ^^

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards