kikishere

Alla inlägg under augusti 2013

Av kikishere - 30 augusti 2013 17:51

Sådär  hann inte ladda upp videån igår så here you are!

Ehm...jag pratar om ite sisådär ingenting och nagellack. Jag ska typ äta middag nu så Hejdå! :)
 

Av kikishere - 28 augusti 2013 21:21

Jag såg på this is us idag..inte du    Jag skrek,och alla andra i salongen. det var cxa 360 directioners som satt och skrek åt the shirtless 1D  

 Nej ni vet inte hur mkt ja skrk till detta ^^ SO HOT I KNOW YOU WANNA HUG THEM 

 

Jag har just nuu sjukt ont i huvudet och halsen :c

Sorry buuuuuut...THIS IS THE REAL ME...AND IF YOU`VE GOT PROBLEMS.. THEM TALK TO THE HAND BIATCH 

 

 Såhöär mycket folk var det innan vi skulle in på bion. Fick inget kort på inne i biografen. Vi var tvugna att stänga av telefonerna för annars blir Harry arg.

   DOM ÄR SÅ SÖTA HÄR

  du höll inte vad du lovade. och det gör så ont.

   så generöst...att du kommenterar ca en gång i månaden. hmm dina betyg och ditt liv blev för viktigt. Nån somm vill kommentera nåt som tröst? Nej juste.

 

 

Leo kan inte du tänka ut nåt...? vill prata med dig...så drygt att skriva här ._.

 

 

 

Okej...hejdå...gånatt!

Av kikishere - 27 augusti 2013 18:49

Sitter och känner att ja nästan vill gråta till veronicas nya sång...tänker på den idiot som fick mig att känna kärlek som jag aldrig gjort förut...


 

Nehepp. kan tydligen inte fixa en spelare ._. Whatever. Sergels torg heter den. och är bra.

 

sitter och målar 1D naglar till the premiär imorrn. Kan visa imorrn.

 

 

En sak som egentligen är riktad till en speciell person. Men nu skriver jag de här för att de är så sjukt ._.

Ja, Hej Leo, hope you read this. Ja... DET ÄR HELT SJUKT FÖR JAG DRÖMMER OM DIG 24/7.

Ena sekunden träffas i i stan och i andra så äter du middag hos oss... DE Ä JÄTERANDOM

 

Min kära bästavän Amanda tycker att ja borde göra en ny header, för att de inte ser ut som jag på bilden.

SÅÅÅÅÅÅ,  vad tycker ni? Ny Header eller inte? Och om nån gullig skulle vilja göra en header ,så får ni gärna göra de och mejla till adressen som står någonstans i menyn :3

 

 

 

Failar rätt ordentligt med mina naglar. Typ skrapar i i allt. men jag gillar mina naglar :3 Dom...eller iaf höger ring och lill + mina tummar är i rätt form och längd c:

 

Och min telefon vill inte att ja ska ladda upp en videå nehe ._.

 

Jajajajjajajajjajajaj tjatat inlägg med bara massa bilder...säger hejdå och trevlig onsdag till er alla :)

Hejdå ^^

Av kikishere - 26 augusti 2013 21:40

Japp ska typ sova. I dag så kom mina lolitaskor (*OMFG DÖD*)

MIHIHIHI SO KOWAI ^^(skojar bara med kowai, ja, jag vet va de betyder)

Imorgon har vi franska... Japp. Idag hade vid sprint 60m och längdhopp. Sprang bara ett lopp.. Och bästa längdhoppet blev 3.. Alltså 3 m. Inte alls nöjd D: vill bara spola tillbaka och göra om :/

Dör det är så jag till min dotter om 20 år xD

OH BEEM!!! Bitch pleas, this is our moment (=^x^=)

Och idag efter lunchrasten så satt vi och väntade på att vår lärare skulle komma o så började vi typ larv-sjunga lite. Ni vet man bara sjunger och så kommer de bara mer. Och så säger min kompis ba " Men shiet va bra du e på att sjunga Kajsa !"(typ) och ja ba " (._____.) nej men tack"

Ja... JAG SKA PÅ BIO PÅ ONDSDAG!!!!!

Med 3 kompisar... Ska kanske äta middag hos en av dom. Jag ska ha med mig morötter ^^( just directioners will understand -.^ )

Wääh vill sova nu. Godnatt mina små vänner ^^











? Am I Wrong? ?

Av kikishere - 24 augusti 2013 21:47

Hejhej. Jag ligger på mage i min mammas & pappas säng med en liten Hedvig på ryggen ^^ Leon spelar på mitt ds och vi asgarvar åt att han failar hela tin .

Han är parkour-snubbe så han säger "parkour" åt allt han gör c:

Mmm nu ska jag äta chips :3 ni får inte smaka

Leon frågade om det är någon som bryr sig om ifall jag äter chips eller inte och jag har ju typ några allmänna stalkers :3

Ja, jag har normala vänner/släkt c8

Hejdå

Av kikishere - 22 augusti 2013 21:11

Det är typ som feber... och jag har haft det i typ ett år men nu gick febern upp till typ 40!!! Ja...

För deras parfym kommer ut i september och deras film "This is us" har premiär här i Sverige på onsdag och jag och 3 kompisar ska gå och se den!!! WIIIIH!

Azzå jag fryser jättemkt om fingrarna ._.

 

Justefan...det är skola imorgon e.e

AND MY MAMMAS BÖRRTHDEJJ! KONGRÄTS TU HÖR

 

Vi hade rätt kul på franskan mest för att ja typ fattade allt ( har aldrig varit i frankrike eller lärt mig förut)

Allt är dock så djävulskt svårt att skriva och stava -.-

 

  Emma ..Luv Tu Ju♥ Och såklart alla mina andra vänner som stöttar mig.

   Jupp...Kajsa kan bli ledsen också. Det har ofta med min gb att göra och det oroar mig..

    OUCH!!! alltså nej jag har inte suttit och skärt mig själv  ._.

Det var bara helt plötsligt där owo

Okej...så idag fick jag skavsår av mina skor. Så jag gick barfota hem till min kompis, matade hennes katt och sen så gick vi till parkour-parken och gjorde lite läxor, smög på vår gamla fritidsledare Stefani! Han tyckte vi var stora som redan går i 6an (Vi driver med honom drf som vi kallar honom stefani...)Sen gick jag då hem barfota också...tror jag klev i nylagd asfalt o.e men iaf...så vägde min väska såhär mycket -->  

 

 

 

 

Nu dampade min pappa på mig...jag måste gå och sova D:< hejdå vänner och jag vill ha mer kommentarer.

Det är mycket roligare att sätta på telefonen efter skolan och ha några kommentarer att svara på c8

 

 

 

 

 

JAJAJAJAJJAJA HEJDÅ BAJSUNGAR ♥



Av kikishere - 22 augusti 2013 08:14

Nu är jag påväg till skolan ... Sovmorgon u know.
Sorry för att jag inte har bloggat men jag har gått i skolan ._. Idag har jag iaf franska och musik ^^
Och jag lockade håret lite ...

Man ser inte men jaja

Platåskor , rutiga strumpbyxor och en svart-vit klänning ^^

Bättre bild på mina naglar kommer efter skolan. Hejdå

Av kikishere - 19 augusti 2013 21:01

Imorgon är det skola. Sug på den meningen en stund. JAG VILL INTE DIT!!!
Jag har btw jätteont i magen och fick mens tidigare och är dålig i magen -.- Ja trodde ja skulle dö av ont i magen .... Men jag lever 8D

Sitter med massa toning i håret och målar naglarna också. Alice(min syrra) tittar på svampbob-film..



JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG FÖR VAD JAG SKA HA PÅ MIG IMORGON D: kanske min beautifålliga kjol.. Eller shorts.. Or mejby i will rum around like a nejked höna (det sista är bara om jag inte kmr på nåt annat )

Ska måla ljusblått så behövde vit under (fett drygt va???)


Jag bloggar imorrn så ni får se håret och hur hemsk första skoldagen var.. Hejdå

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards