kikishere

Alla inlägg under juni 2012

Av kikishere - 21 juni 2012 18:24

Hej....

Nu Har Jag Och Wiwi Tröttnat På Varann  

Så Vi Ska Ta Lite "Paus" Från Varann Nu Under Sommarlovet...


Men Nu Har Redan Halva Året Gått....

Det Känns helt Sjukt Att Det Redan Har Gått Ett Halvt År!!!


Nu Blir Det Lite "Byta-Ämne-Hela-Tiden"....

Idah Var Jag Med K.K(skolans klubb typ) Och Bada Och Sola  

Fast Det Var Bara Fint På Förmiddagen   !!

Nu På Eftermiddagen Var Det Ju Fult!!

Men Ett + Var Att Vi Fick Köpa Glass!!   


Okej....HeiiDaaa// Kikis




Av kikishere - 19 juni 2012 14:22

HejHej Wiwi här. Jag gästbloggar igen och jag ville bara säga att vi kom på något att äta till lunch, det blev blåbärsyoghurt med jordgubbar och köttbullsmacka  


Till mellis blev det glass   hehe det är ju bara tisdag     


                     HeHe har världens bästa bästis ( hon skrev allt här ovanför utan att jag hade godkänt det )


                      MVG  


                      // The Two IceCream Monsters    

Av kikishere - 19 juni 2012 10:38

Nu Har Vi Dansat Oss Riktigt Svettiga Och Vi Är Hungriga  



Så Om Ngn Har Tips På Snabb Lunch...Kommentera Om Du Läser Detta 


                                                                                                              //2 hungriga BFF's 


                

Av kikishere - 19 juni 2012 09:29

Hej Nu E Det Wiwi & Kikis Här För Idah Var Det ngt Boring På K.K (Skolans klubb typ)


Jag gästbloggar alltså lite nu....och idag..... 

Jag venne vad jag ska skriva...jo! Jag är Kikis bästis<3

Här Är Ett Collage På Jessie J Av Kikis ( Vi Tkr Hon E Cool , Sjunger Bra Och Sen Så Kommer Hon Från England Vilket Hjälpte Till Lite Oxå  )(Random Smily , Vi Vet ) 

 

 Vi Skriver Fler Inlägg Senare Idah // The 2 BFF`s   

Av kikishere - 16 juni 2012 23:49

God Natt , Nu Ska Jag Sova ...OwO ( mamma får nt veta att jag ligger och bloggar nu....säg inget !!!)

Av kikishere - 16 juni 2012 13:55

 Det Regnar Här !!! (Gillar Inte Regn!!! 


      Här Är Jag När Jag "Posar" Lite

( Vart ? PÅ Skolgården

När? Int Idah Iallafall )

                                                            Har Inte Så Mycket Att Skriva...


                                                                                                                           //Kikis

Av kikishere - 15 juni 2012 10:11

Hejsn.....                Jag har tråkigt!!!!



   Så Jag Visar Er En Bild På Ett Armband Som Jag (Mamma Hjälpte till lite) Gjorde                   Blev Ganska Nöjd....                                                                                                                                     Idah E Jag Lite "Random" För Jag E Supertrött  (Den Visar Hur Jag Är :P)


                                                                                                                              Haj Dååå!!//Kikis 











Av kikishere - 13 juni 2012 17:17

Nu var det länge sedan jag "skapade" inlägg....

Så nu blir det ett....


               Vi hade skolavslutning idag och jag hade vita jeans,vitt linne med silkes-rosett och många "coola" armband...

              Det blir däremot ingen bild denna gång (NÄ-NÄ-NÄ-NÄ-NÄ-NÄ)  (jag småfnissade till den smilyn)


 aja nu ska jag bli tvingad på picnic med syrrans klass ... SES!!// KIKIS  

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards