kikishere

Alla inlägg under december 2012

Av kikishere - 27 december 2012 12:21

Hejj.. haha har tråkigt.... hade lite kul med en app för ja hade tråkigt... bilden som ja lekte med blev faktiskt ganska fiin ...   

 

faktiskt ganska nöjd... lite sådär egobild... xDD

I alla fall... bara så ni vet så vet ja att texten är i färgen persika 8'DD

O Nu I Röd... Ja Mamma Och Pappa Säger Att Dom Har En Larvig Tobåring Hemma... Alltså Ja Fattar Inte o.o För Ja Är Väl Ite Larvig... Kommentera Ett Svar Om De Är Någon Som Ser Detta ö.ö

Vatten heter denna färg xD men syrrans kompis är här... fullt hus liksom 8) fast eg. inte... eftersom vi bara är 4 o.o

OMG HITTADE EN ROSA FÄRG !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8'DDDDD Haha *HAPPINESS OVERLOAD* XDD

Plommon Färg... Usch Ni ser Inget c':

ORANGE !!!!!  Försöker komma på ngt o skriva  ornage... Ja juste... haha på engelska betyder orange både appelsin o orange xDDDD

Magenta... Weird färg xDD

Kungligt Blått *kunglig musik* Haha...

Lime....azzå ja kanske är lite larvig...jag vet inte ...D;

Och så sägevhejdå regnbågxDD

Av kikishere - 26 december 2012 17:00

Haha pallar nt gå ner o hämta datorn så ja bloggar nu från mobben xD kollar på söta Lady O Lufsen... So cute !!!:3
Bilden visar hur ja såg ut när vi skulle mellandagsreashoppa 8'DD
Puss ;**

Av kikishere - 24 december 2012 22:37

Första inlägget på min nya dator....o yes ja fick en...o biljetter till One Directions konsert i Maj på friends arena.... I promise... ja grät av lycka !!!jo... haha ja har jättetråkigt...men ja e glad för alla mina presenter :3... nöjd men fanns en del fler saker ja ville ha...ville ha en parfym,hårfärg,lite smik, nya hörlurar eftersom mina gamla gav mig massa stötar...hejdå !! ^^

 

Av kikishere - 24 december 2012 15:44

Det är jättetråkigt... "Vi" kollar på de nu... Ja har liksom tröttnat o ja måste kolla " Det är en tradition "... Jajaja...
Snart kommer väl tomten... Då blir de kanske en ny dator !!!
Haha bild från tidigare idag ( fick glasögonen i min kalender ..)
Go'jul !!! c:

Av kikishere - 24 december 2012 15:44

Det är jättetråkigt... "Vi" kollar på de nu... Ja har liksom tröttnat o ja måste kolla " Det är en tradition "... Jajaja...
Snart kommer väl tomten... Då blir de kanske en ny dator !!!
Haha bild från tidigare idag ( fick glasögonen i min kalender ..)
Go'jul !!! c:

Av kikishere - 21 december 2012 20:02

För de första : Jag tänker f*n inte svara på era elaka kommentarer... Ja E den jag är o om du har problem med vem jag är så kan du sluta kolla min blogg ...:3
För de andra : HEJJ ALLA TREVLIGA LÄSARE... Ja har tråkigt o ville klaga på nån som tror att den är nån... Ja liksom skriver om de jag vill o om ja skriver fel elr nåt så kan den saken hålla käft c:

Av kikishere - 20 december 2012 15:51

Här e Videon :'D

Ja o min bästis som pratar om våra intressen :3

de var bara den o ja , jaär duktig i skolan tydligen c:

Puss :P //Kikis ♥


Av kikishere - 19 december 2012 21:29

Hade tänkt o liksom lägga upp en video nu från mobben... Men de gick inte så ja duckar det imorrn ^^Jaha bi ska få våra omdömen imorn... De känns läskigt för de är första gången vi får det...Btw kolla denna video på yt : http://m.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3gBra japansk (???) sångerska som sjunger om ingenting.... Låten handlar liksom om ingenting ^^Jaja bajj ^^

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards