kikishere

Alla inlägg under mars 2013

Av kikishere - 31 mars 2013 16:23

Sitter fast hos min kusin och vill bara bort! Det är ju mysigt här men jag vill verkligen bara hem! Mamma skulle kompensera detta med något ... Kanske ska försöka få henne låta mig färga håret...

Nu har en av mina Bästaste kompisar typ försvunnit och jag tycker det är så jobbigt! När jag gick igenom samma grej i januari var jag påväg att gå under!!!! Hoppas iaf att du har det trevlig utan mig och lycka till i livet!
Glömmer dig aldrig!

Av kikishere - 30 mars 2013 22:00

YOHIO var med på Nyhetsmorgon i morse och han blev intervjuvad... Sen efter det kom det en trollkarl! Han trollade fram 5 små jättesöta kycklingar ! YOHIO blev så förtjust i dom så han fick ta hem dom små kycklingarna! YOHIO + 5 små kycklingar + en etta i Sundsvall = sant <3

Jag ska iaf sova nu... Gonatt mina små kycklingar :3

Av kikishere - 28 mars 2013 14:18

Sitter hemma i min säng...har så ont i magen så jag kunde inte gå till skolan..låg vaken halva natten p.g.a det..:((

 

Men min...plastmoster(?) skickade en bild på mig och min lillasyrra när vi var små pluttar!!!

  gud! 100 år sedan!♥v

  Japanska på min hand ^^   Här är mitt läskiga öga...

 

jaja...väntar på dig! bajj♥♥

Av kikishere - 25 mars 2013 21:10

Japp...
Blev glatt överraskad av ett paket som kom till mig/mamma idag... Det var min kjol! Den är superficiell och superkort :3
Orkar inte skriva mer c: Gonatt ^^

Av kikishere - 25 mars 2013 13:11

Hemma från skolan p.g.a förkylning :c

Rutigt Lolita SetKOLLA!!!!!!!!!!♥♥♥ 

Mamma sa att om hon hade lite pengar över när hon betalat räkningar ska vi köpa denna!!! 

den är från http://www.talkingclothes.se och där är det ganska dyrt men bra ^^

Jag och mamma ska dela på priset...jag ger 600 o hon 300...( mamma får ta frakten   )

 

jaja ska vila lite...vänta på dig... hejdå !♥♥♥♥♥♥♥♥

Av kikishere - 24 mars 2013 10:07

Nu vaknade pappa nyss... Han hade jätteont i halsen... Han har fåret min förkylning tror jag... Jag låter förövrigt jättekonstigt.... Riktigt täppt i näsan...

Iaf så hade jag inte så kul igår på discot... Det var liksom inte kul... Fick iaf tid att sminka mig precis som jag ville och då blev jag väldigt svart runt ögonen ^^

Hejdå :3

Av kikishere - 23 mars 2013 16:47


   pratar om mycket medans jag är förkyld :D 


SKa iaf på det där dumma discot ikväll... se hur lång td jag pallar^^


jaja hejdå :3
 

Av kikishere - 23 mars 2013 05:47

Kan knappt svälja mitt saliv, börjar bli lite täppt i näsan... Kanske måste börja andas med munnen istället för näsan och det kommer jag inte orka...
Här E iaf en bild på äckligaste grabben i världen och jag... Fortsatt trevlig morgon :)

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards