kikishere

Alla inlägg under oktober 2013

Av kikishere - 31 oktober 2013 19:26

Här kommer en haul och typ ad jag har fått.

 

Jag säger fortfarande förlåt för att jag inte har bloggat eftersom det tydligen fortfarande finns folk som följer denhär bloggen. Jaja en videoblogg iaf. titta och njut:

 

 

http://www.videofy.me/v/3941095

 

sorry för länk men funkade inte på annat sätt. Jaja. Heeejdå ^^


Av kikishere - 23 oktober 2013 23:02

Nu ska ja skriva lite hära. Jag har inte varit pigg på att blogga. Har haft annat för mig och inte haft lust.

Jag vet att ni vill ha mer inlägg men de har med mitt liv att göra så om jag inte orkar..

Btw blir jag inte glad för kommentarerna om att när msn har en blogg så måste man blogga. Jag tog en paus okej? Vet inte om jag ska fortsätta eller inte men vi får se. Ville iaf bara säga det. Hejdå

Av kikishere - 8 oktober 2013 23:21

OMG VILKEN HEMSK PERSON JAG ÄR HATAR MIG SJÄLV FÖÖLÖRLPT!!!!!!'

Ja glömde verkligen att blogga om vad jag fick i födelsedagspresent. Men på kvällen fick jag 1 par knästrumpor och 7 par strumpor med veckodagarna på som ja tyckte var lite tråkiga, nagelfil, 1D Parfymen our moment 50 ml var nog det då.

DOM SKREV ETT PREV TILL MIG OMGAAAAASH

Ehm.. Sen i lördags tonade jag håret till konserten. Sen sminkade ja mig och fixa mig för konserten

Lösögonfransar och "Yohio-stenar" under ögonen. Hade svarta trasiga byxor och tunnt linne. Hade bara en fleece tröja på mig. Sen så åker vi dit ja och mamma. När vi är uppe vid Globen ser jag Amanda men hon ser inte mig så ja springer fram till henne och kramar henne osv. Fick 2 presenter!!!!sen gick vi in i Globen shopping skiten och satte oss och åt typ lite middag . Vi frågade han servitrisen om vi kunde få barnmenyn även om vi var över 12. Han ba: jaja de är inga problem! Han frågade hur gamla vi va och ja var ju precis 12 fyllda och Amanda lite äldre xD
Så åt Amanda pangkakor och ja liten hamburgare . Sen efter de öppnade ja presenterna. Stödjer rädda barnen ! Och så fick jag en assöt högtalare som ser ut som en kanin och man kan ha den på väskan!!!

*klick* mamma tar bild. Sen går jag och Amanda på toa. Vi gjorde nån ramsa i kön. Sen fick vi ut till kön för konserten. Den var rätt lång. Mitt i att vi står i kön börjar det regna och vi får panik. Paraplyn fick inte tas med in och de kunde komma nån och ta dom under konserten. Mamma hade gått in på cafet och satt sig. Biljetterna blev lite blöta och i kön hade vi en engelsk mamma med 2 barn med sig. Vi pratade lite med dom. Sönerna hon hade med sig var kanske 8-10. Sen efter typ Max 30 min kom vi in. Vi fixade biljetterna och sprang förbi allt folk som gick långsamt för vi ville ha bra platser!!!! De fick vi också! Sjukt fin konsert <3

Ja... Orkar inte skriva om söndags nu.. Så godnatt! Fortsättning följer ;)

Av kikishere - 3 oktober 2013 18:58

Hej! Om jag nu har några läsare kvar :c jag har varken haft ork eller lust att blogga.. Men nu gör ja de :3

Imorgon fyller jag år (12 faktiiiskt) och jag tror jag gör en Videå nån gång under helgen och visar vad jag fått, för vi får gäster på söndag också. Ehm.. Imorrn efter skolan ska ja äta bagel med mina kompisar, och på lördag ska jag på konsert med Amanda !!! LÄNGTAR SÅ MYCKET!!

Och idag, på franskan, fick vi choklad-kex från Frankrike <3. SÅ GOTT!!!!!! Un, deux, trois, quarte, cinq, six, sept, huit, neuf(NÖFF) dix. *Bäst javet* Nu kan ni räkna till 10.

Huset rakt fram är mitt. Ganska fint faktiskt.

Ehmm... Ja och mina kompisar flummade på idrotten går xD vi skulle göra gren-bakåt-kullerbytta 8D sen så tog vi fram våltkudden^^ tror nog att ja skulle kunna göra en handvolt. Flyger iaf över kudden xD

Blir lite 1D bilder här nu :

Jag började gråta !!!

I'M RIGHT HERE BABE <3


Ehmm... Tänkte nog titta lite pll nu så.. Hejdå ! Kommer troligen blogga imorrn . Hejdå :)

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards