kikishere

Alla inlägg under januari 2013

Av kikishere - 30 januari 2013 08:16

Sitter i klassrummet... SCHHH !!!!
Ville visa en bild :D hejdå ;**

Av kikishere - 28 januari 2013 21:09

Ska sova strax...e så trött... kommer ramla ihop på golvet för att ja e så trött ...

lite bilder iaf :

  Sven-Åke sköt min unicorn :(

  Detta...är en skön katt xDD

  Såhär kul har ja dådå  

  Osså är One Direction uppe på min vägg....dumma tejp...dom ramlade ner igår kväll D:

Vi hade typ världens bästaste vikarie idag...han gav oss inga läxor (* JIPPPEJ*)

 

 

O när ja skulle till slöjden efter rasten, satt det en ganska söt liten förskolekille som frågade: Vill du att ja ska kasta en snöboll på din röv... Nejtack svarade ja o så kastade han...då kom Wiwi's syrra o sa : NEJJ LEO! SLUTA !! Det ringde en klocka i mitt huvud o ja sa till honom...sen var min dag slut... Hejdå ;**

Av kikishere - 27 januari 2013 20:30

Haha hej...ja e verkligen jättetrött så ja tänkte visa lite bilder på lite olika knasiga saker xD 

Varsegod kolla ! : ^^

   Några bekanta ville stå på min vägg ovanför mitt skrivbord... några söta bekanta xD ( One Direction för er som inte ser förstår elr vet att ja e helt beroande av dom )

  Men snart ska dom kanske flytta in ovanför min säng ist... ^^

  Haha juste...skrev som matteproblam i min matteläxa :D

  Mina favvotröjor <33

  Här e nån sorts färgkrita som man har i håret...

  den är inte orange utan mer rosa ^^  

  Ossså ett ska ja har gjort...e nöjd med ögonen :D

  Såå söt ^^ o så sant :')

ska leta fram en bild på mej oxå   

  Haha den här e ju fin >:DD

  Men ingen bild slår denna bild när jag äter gurka...bjuder lite på den xP

 

        ___________________________________________________________________________

 

Imorrn... är...det...jag vill inte ens säga det...de är så smärtsamt D:< men de är ... MONDAG !!!!!!!!!!!! *BUHUAR*

men ja e stolt för ja har gjort alla läxor förutom :

  Engrlskan xDD haha de var ju kul :')

Men nu e ni trötta o ja säger hej då...hejdå ^^ ;**

Av kikishere - 26 januari 2013 10:45

Nu e ja trött..hade så kul igår men de blev tröttsamt... alltså när ja kom hem blev ja trött xDD

Haha liite bilder xD

  Här e en bild från när vi tuggade banan o drack 7-up så det bubblade upp igen xD

  Och mina jeans när ja kom hem...alltså dom gick inte sönder där xD

  O Mina fast på discot...inte hemma liksom :3

Men mst duscha strax...sen ska ja äta lite gelèbönor ^^ för ja älskar min gelèböna :**

Bajj ;3

Av kikishere - 25 januari 2013 18:17

Ett inlägg i hasten så nu liksom... Ska gå på en kompis kalas typ... Ville visa en bild på hur jag ser ut ! Jaja ses !

Av kikishere - 25 januari 2013 18:17

Ett inlägg i hasten så nu liksom... Ska gå på en kompis kalas typ... Ville visa en bild på hur jag ser ut ! Jaja ses !

Av kikishere - 23 januari 2013 08:04

  Såhär skulle ja sett ut i skolan idag.. men ja e sjuk :c

 

Och ja åt semla igår... 

   Jag kan ju såklart inte äta semla som normala människor :3

Jaja...kanske bloggar med sen...ska sova lite sen oxå...bajj ;**

Av kikishere - 22 januari 2013 15:53

 Rosa klänning med zombie-ponies och rosetter mitt fram  Kär i denna klänning ! köper nog den till skolaslutningen xD

Jaja..ja e trött o känner mig fortarande sjuk..

  Kommer ihåg sommare...den ska väl vara här nu...

HAR DÅ TRÅKIGT :3 Vakna nu ! Puss hedå ^^

 

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards