kikishere

Alla inlägg under november 2012

Av kikishere - 28 november 2012 21:22

Hejjsan där... Idag fick jag min kigurumi... Som är lite stor... Men skön o mysig... Haha fail xD Men i all fall... Här E en bild på den :3 var bara de // Kikis :3 ?

Av kikishere - 25 november 2012 21:32

Har inte haft tid eller ork ... Men nu får ni några bilder från igår... Konstiga bilder... Aja ville bara säga att jag lever ... Hemm... /kikis?

Hej

Av kikishere - 13 november 2012 17:55

Det är såhär att de har hänt en sak som kanske gör att ja inte bloggar så mycket...
Joo... Vi har haft inbrott och dom som var i vårt hus tog min dator :'( D: jättejobbigt... Men ja kommer inte få en ny denna månad heller... Kanske i typ julklapp.. Aja ville bara berätta att det kanske stör bloggningen lite... För nu kan ja ju bara blogga från mobilen ...(typ ^^ ) Haha.. Ni fattar nog inget...BUT WHO CARES ?!?!?! Haha :'D c: aja bajj / Kikis

Av kikishere - 11 november 2012 20:38

Har ritat lite...

  

MADE BY MEEE !!!!!!!!!!!1 ❤ men de var tråkigt på ikea o.e' Det enda roliga där var nog alla värmeljus o.o

haha men ja ska snart duscha.... :P nu har jag bara tråkigt ...  haha bajj // kikis ❤❤

Av kikishere - 10 november 2012 17:52

Pappa säger att de är "Fars-Afton" typ idag...så vi ska äta detta typ :
Det ser vidrigt ut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄ-BLÄ-BLÄÄÄÄÄÄÄ !!!!!!!!!!

Haha men ja har jättetråkigt... igår låg ja t ex i soffan o flummade helt ensam

  O.O' 

Hehe... mobba mej inte för den där bilden... jag ska inte se seriös ut...

  Där är ja seriös >__< 

Haha ska sluta lägga upp knäppa bildör.... (<-- det ska står bildör där )

Haha bajj / kikis ^^

Av kikishere - 10 november 2012 14:49

Njuter Av Ensamheten ^^
Haha aja... Målade naglarna nyss... Svarta... Haha färgen heter Gothic Black
Haha aja bajj /Kikis ??

Av kikishere - 9 november 2012 09:20

Hemma idag oxå ;/

  Stor Bild o.o Mina kläder iallafall.. 

Men idag släpps Take Me Home !!!!!!! Trött aja bloggar mer sen...säger vi    // kikis ♥

Av kikishere - 8 november 2012 18:15

Imorgon så släpps : 

GUUUD!!!!!!!!!!!

Helt jätte-peppad !!!!!!!!! Men kanske stannar hemma imorrn oxå... kanske..... 

aja kolla vilken braig bild <!!!!!!!!!!!!!!!

  Haha

FISH :'DDDD Haha... Usch gillar inte YOLO.... YODO Eller FISH e bättre... ( YODO = YouOnlyDieOnce)

haha

Ajaa ska strax duscha,.. bajj // kikis

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards