kikishere

Alla inlägg under november 2012

Av kikishere - 8 november 2012 09:16

  Ingen skola idag...

Haha bilden ser konstig ut... Men ingen skola nä... Ska försöka vila oxå...så jag mår lite bättre...

hehe men de e typ de som hänt....   BLÄÄ... sitter o suger på mina läppar som blöder lite....fast de smakar ganska gott          aja ksk bloggar sen // kikis

Av kikishere - 6 november 2012 15:38

Jag hade alldeles för lite kläder på mej idag i skolan... så på vägen hem....så skulle ja hämta syrran...o då så stog ja först i 30 min o väntade... sen så skulle hon o hennes kompis ringa och fråga om kompisen kunde komma hem...men de gick inte...sen så skulle jag cykla hem...men då ville nt Alice följa med (min syrra)  Så då fick ja ringa henne o då bröt de ut hur kall jag var...började gråta... kände inte mina tåe eller fingrar... sen så följde hon med....o när vi kom hem fick vi ta varm choklad... o så satte ja på dom här sakerna å fort jag kom in :

  Tofflor <33333

  och min choklad ^^

Men vi hade verry kul på engelskalektionen...de var bara flum :'DDDD Haha först satte typ alla in sina armar i sina tröjor o de ser verry kul ut...sen så var de en liten rolig sak som alla satt o fnissade åt 8'DDD

Haha ska ta en bild...

  Detta löjliga satt vi o skrattade åt 8'DDDDDDD

Åhh... :DDD kan nt sluta tänka på det "!!!!!!!! Watever .__. bajj // kikis

Av kikishere - 5 november 2012 19:25

Haha japp...Har tråkigt... Meeeeeeen Jag är dån duktig flicka som fick 62/65 på provet!!!!! Så stolt jag är...

  Haha min snygga dator :'D

   O så en snygg mustasche 8')

Haha men nu sitter jag som igår och bara skriver....skriver skriver o skriver...haha men nu har de ju inte hänt så mycket eftersom de var ca 24 h sen ja skrev något... o.o Haha ni fattar inte att ja känner mej konstig...men azzå vet faktiskt inte varför jag skriver...

haha i alla fall ...till er som undrar vilken musikstil jag har ...så har jag inget bra svar... haha jag lyssnar på allt !!!!!!

  Hihi haha...grattis till mej förresten ^^ ( räkna ut varför ja sa så du...(; )

Haha aja bajj ^^ ;** <33 // kikis ^^

Av kikishere - 4 november 2012 21:08

Hejsan...har förberätt en bildbomb !!!

Haha.... Gjorde sönder ett äpple med min snygga sko !!! ^^

  Mina converse ^^ älskar dom ( e ett "fän" av rosa skor )

  GAHAHAHAH...Satt och skattade åt denna bild....sen visade jag wiwi den... frågade om hon fortfarande gillade Harry när hon sett denna bild :D...hon svarade : Jaa du...

     Åhh....SOOO TRUE :')

  Min morgonfrilla en dag  xDD

 Jag som har tråkigt...

    En till bild på mej som har tråkigt...

  Och så mina ögon...tycker denna bild är cool 8')

Haha aja de är ju skola imorrn ( NEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ) 

Vill verkligen inte dit....typ så tråkigt som de kan bli...men lite kul med alla kompisar...

haha jag märkar först nu att ja skriver jättesnabt :D:D:D:D Älskar att skriva på datorer   

jag snålar med smilys här ifrån...kör mer på typ : ^^, :3, C':, xD , 8D m.m

Hahah men nu ska ja strax tvätta ansiktet o så...haha men jag vill inte sluta skriva :D

jag är förresten fortfarande jätesur på mamma för att hon inte köpte biljetter till 1D`s konsert här i Solna i Maj...ja typ grät i fredags för de :'(

AJA TRA-LA-LA-LA-LA-LA-LA-AL-LA.... haha Tröök-Snackar med er som orkar läsa :D:D:D

:P men vi ska snart ta sprunta nummer 2 ...." DAM-DAM-DAM-DAAAAAAAAAAAAAAAAA"

De kommer bli så läskigt....ja kommer typ spy för de höll ja o emmis på o göra förra gången D;

Alla äger ju typ :" Första sprutan är värre än andra" men ja tror inte på det faktiskt...tror alla kommer vara hemska !!!!!!!!!!D:

aja nu är ni som läser uttråkade så ja slutar...hajj då ^^/ kikis 

 

Av kikishere - 4 november 2012 15:30

   Haha jag i våras 8'D

Men de blev inte så mycket sminkning...( lockade håret istället...) men nu sitter jag hemma o fruktar måndagen som kommer imorrn bitti D: Och så får vi väl tillbaka vårt Norden-Prov ;/

De e jobbigt... Finns inget att göra...läst ut boken... inga läxor...

Sitter bara o lyssnar på Sofijah- Den Jag Lever För...den e så fin ^^

haha okej.... Bajj // Kikis ^^ <33

Av kikishere - 3 november 2012 15:37

Haha känner mej så sjukt social...( kolla bilden så fattar ni )
Men nu är kusinen och moster hära..
Syrran o Hugo kollar på Anki och Pytte ~.~ Inte direkt min favvofilm.., Menmen...
Ska klä ut mig sen... Blir zombie... Tänker locka håret o vara vit i ansiktet o så lite svart.. Haha lägger upp bild sen... Trevlig alla helgon.. Ses // Kikis ??

Av kikishere - 2 november 2012 21:01

Har fortfarande astråkigt...

Think I Miss Something </3 ;/

Hehe ... 

Av kikishere - 2 november 2012 13:02

Haha har lite tråkigt...så googlade på random :D:D:D

RANDOM !!!!!!!! 8'DDD

RANDOM DANCING!!!!!!!! ;o

GAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D

Haha :')

SÖÖÖT RANDOM PANDA ^^D

aja ...blev bara tråkiga builder nu D:

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards