kikishere

Alla inlägg under maj 2013

Av kikishere - 31 maj 2013 20:56

japp...ni ska få önska vad jag ska göra för videås... tutorials, visa kläder, sjunga, springa omkring på stan i min kigurumi...ni bestämmer :D


woops   

jaja önska på i kommentarerna!
 

Av kikishere - 30 maj 2013 22:12

Jo en "snubbe" även kallad Leo började babbla om appen Videofyme i kommentarerna och undrade lite om det. Och såhär är det, jag filmar mina videos och klipper dom och lägger till musik med mer i den appen. Jag heter KikisHere på Vfm om någon undrar så då vet ni ^^ om ni undrar så är det jag med en profilbild på mina platåskor ('^.^')

Juste jag började gråta för att min pappa inte gillar YOHIO ... XD

Random pics... Gonatt ^^

Av kikishere - 30 maj 2013 21:34

sjukt ledsen för dålig uppdatering...jag har inte haft lust....

 

Men här har ni nåt att dregla över   

 


pff....mitt skrivbord är inte alls helt blött..

PUFF...vad fick du det ifrån????+  

 

Nej men ja...jag fick tillbaka ett prov idag.... dumma biologi....azzå jag suger    Jag  var dock inte riktigt förberedd... mobba mig inte men jag fick 30/62 rätt typ.... jag kommer dö!!!

Imorrn ska jag i alla fall bli intervjuad för att kanske få en roll i en film...*umg* vad coolt de skulle va om jag kom med!!!!

 

 

Jaja bara liiiite till bilder på mina sötnosar  

  HAHAHAHAHAHAH jag dog! så sant :')

   Jag är en directioner... läste det i deras röster ♥  

 BITCH PLEASE.   

 DAT MAN    HAHA SRY ...

 

Jag vill också tacka er underbara människor som fortfarande följer min blogg...alla era kommentarer har gett mig hopp om att jag inte är ensam på denna blogg ._. Tack så mycket och fortsätt kommentera ;) Lovar bättre uppdatering nu när det bara är någon vecka kvar till sommarlov..

 

 

 

Jaja nu kommer någon när som helst och skriker " KAJSA VAD GÖR DU UPPE NU???!!!" Hihi...jag är en liten skit som egentligen ska ligga i sängen vid 21.30 *bad ass*... hejdå ♥  

Av kikishere - 26 maj 2013 08:01

Jag sitter just nu i min sovsäck och är sjukt morgontrött... Vi har nu hela natten ( typ vid ca 00 var det tyst) sovit i sängar som är typ en halvmeter breda... Vi har sovit i våningssängar och jag har trott att någon/jag skulle ramlat ner... När jag vaknade låg jag asnära kanten...

Ahh *GÄÄÄÄÄÄÄÄSP*... Vi har frukost vid 08.30 Faaast jag vet inte om jag orkar gå upp då....

Jaja hejdå...

PS JAG HAR HOPPAT SALTO-TRAMPOLIN XD

Av kikishere - 25 maj 2013 08:19

Tjabbatjena ^^
Sitter nu i min inte bästis men min kompis bil haha :D Men nu sitter vi och typ FLUMMAR och kommer göra det i typ 2 timmar...HELL YEAH BODA BORG HERE WE COME XD
Men det kanske kommer flera inlägg senare.. Men hejdå ^^

Av kikishere - 22 maj 2013 18:39

Jaa jag mst göra läxor...de ska in imorrn och jag måste duscha också....men det går ju på 10 minuter xD

10 saker du kanske inte visste om mig...
men jag vill köpa någon/några body mists från VictoriasSecret.com ...

Love spell luktar så himla gott    Men jag kanske kan köpa dem nästa år när jag åker till London ^^



Jaja nu ska göras en massa läxor...hejdå


Av kikishere - 19 maj 2013 21:35

JAG HOSTAR JÄTTEMYCKET :( Det rann nyss en tår för att jag hostade så mycket D:

Men här har ni mina åsikter om mat ...med mera...:

   haha xD

 

Men jag fick en superfin klänning av min granne (Jannice som ja skrivit om förut) den är jättefin men orkar inte riktigt fixa bild nu...så hejdå...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards