kikishere

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av kikishere - 9 maj 2013 08:40

Jag har inte skrivit om detta sen jul tror jag men 1D( One Direction) spelade här i Sverige igår och min mamma hade köpt 2 biljetter av våra grannar som fått bättre platser. Jag fick då två biljetter i julklapp och jag satt o grät av lycka. Igår var jag där och jag har sett One Direction!!!!

Först när jag och min mamma kom till Friends så var det en massa tjejer som skrek och sprang fram till stängslet som stod uppsatt där. Då sprang jag upp på typ en kulle och det var då kvällens första "se-1D". Dom hade då precis kommit till arenan(tror jag)... Niall hade ett vitt linne med röd mössa + en bräda ^^  Efter det försökte vi då hitta ingång H... och då köpte vi också en halsduk som det står "One Direction" på.Vi köpte också ett rosa plastarmband som det står allas namn på <3

De skulle också kolla igenom våra väskor för man fick inte ha systemkameror eller lysstvar med sig...bara officiella glow sticks( som såldes där)... han som skulle gå igenom min och min mammas väskor såg dom inte så vi kom undan :D I trappan på väg upp till våra platser stötte vi också på mammas gamla kompis... som hade med sig sin dotter + en kompis...

Väl när vi kommit in på arenan så fick jag svindel direkt...för er som inte varit på friends arena så sluttar det rätt ordentligt...jag fick då svindel och mådde lite illa. Min mamma gick efter ett tag och köpte korvar,popcorn och dricka till oss...jag åt en tredjedel av EN av korvarna... Jag kunde verkligen inte äta :/ Jag drack dock en massa och det gick ner en del popcorn ^^

Innan konserten var det ju reklam...och efter typ varje reklam blinkade det "One Direction" på skärmarna och då skrek ca 40 000 13-åringar samtidigt. Jag fick låna min mammas headset och hon hade servetter med sig :D

Förbandet var dåligt    Cameron eller nåt sånt ? (Dafuq?!)

Men när konserten äntligen började satt jag med min ben och skakade och var nära på att börja gråta hela tiden :') När konserten nästan var slut (de var en låt kvar) då gick jag och min mamma...de skulle ju släppa ut självlysande ballonger :'( Men då gick vi där ifrån vid typ 22.25...ca vi kom hem vid typ...23.30-00...så jag är supertrött idag   ( ja det är såhär jag ser ut när jag gäspar)

Jag är ledsen för ett så långt inlägg :( felåt! Men nu har jag 16 videås att visa xD(Jag sjunger lite men ignorera de bara ^^)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  den sista videån går assegt...tar den senare...men...ja..

 

                                                              ♥&iota;`м н&sigma;мєℓєѕѕ

                     &rho;ℓє&alpha;ѕє т&alpha;кє мє н&sigma;мє♥

 

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards