kikishere

Alla inlägg under juli 2012

Av kikishere - 31 juli 2012 16:44

Här är en strand från cypern...
Dröm dejj bort till Konnos Bay På Cypern ....
Det behöver inte jag och Wiwi... Vi har redan varit där !!! ^,..,^ ( <.< wiwi gjorde den smilyn till mejj ...)
// kikis

Av kikishere - 29 juli 2012 14:57

Hej .... Min bästis Wiwi har typ tvingat mejj att lägga upp denna bild på oss 2... Vi var ju på typ på samma ställe så vi åt middag tillsammans en dag... Alla tyckte det vad skit-mysigt !!!
Så här är vi 2 ( jag till vänster ;D )
Aja ... Idag är en slödag för min familj... Jag sitter bara här ohvöyssnar på musik och tuggar Cypriotiskt tuggummi xD
HarreGött// kikis

Av kikishere - 29 juli 2012 02:56

Ja , bara för att ja är en "ond" liten flicka så gör ja ett inlägg nu...

Nu e vi hemma och ... Ja... Vi är supertrötta för planet landade för ca 3 h sen ( ca 00.00 )
Och vi körde igenom typ ett stort åskväder ... Fast inte rakt igenom utan typ ovanför... Eller ja, man såg en massa blixtrar utanför men det e ju typ samma sak xD
Men nu ska jag nog sova...(^u^)
// trötta,trötta , bruna ( xD ) KIKIS

Av kikishere - 25 juli 2012 22:05

OMFG!!! här är min mexikanska efterrätt .... Okej ...? Först 4 Fajitas ocg nu detta ? Kommer sova gott... Aja... Försöker proppa i mej xD

Ses / kikis

Av kikishere - 21 juli 2012 17:03

Det blev fel när jag skulle lägga upo förra inläggets bild... Så vi får väll hoppas att det funkar nu ;3

Av kikishere - 21 juli 2012 17:03

Det blev fel när jag skulle lägga upo förra inläggets bild... Så vi får väll hoppas att det funkar nu ;3

Av kikishere - 21 juli 2012 16:53

Nu e vi på samma ställe och ska få en lite mindre Milk-Shake ... Ganska glad för det ... Den var "lite" för mycket...
Och så konstigt nog kände jag för att lägga upp en bild på mejj själv när jag var skit-speedad och satt på planet...

// KIKIS !!! _(*.*)_

Av kikishere - 20 juli 2012 16:59

Här är min OTROLIGT stora milk-shake ... ( tror nt att jag kmr årka middag :'3 )
Men dom sa att det skulle vara vinilj... Det var ju för fanta kola !!! Fast kola e godare ;D ska FÖRSÖKA dricka upp nu ...'svälj' :D (^.^)

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards