kikishere

Alla inlägg under juli 2012

Av kikishere - 20 juli 2012 16:55

Här är min favorit väska som jag har med mig typ överallt ? ( så snygg den är :'D )
Ska strax lägga up bild på min milk-shake som jag nyss fick ? " PEACE"

Av kikishere - 20 juli 2012 13:06

Min kuse och moster kommer hit ikväll !!! Iiiiihhh .. Ska bli mycket roligare !!! Det finns oxå skit-gulliga kattungar på hotellet ... Dom e typ 4 eller fler!!!

( en bild på en av dom (^.^) )
HAIIDAII !!

Av kikishere - 19 juli 2012 17:25

Ännu en "HET" dag i paradiset Cypern ... Har badat i havet och det var as-skönt !!! Liksom svalt... Inte för tt det var kallt men liksom "avsvalkande" ;) nu avslutar vi detta med en fin bild från strandens resturang !!! HaiiDaii ^^

Av kikishere - 18 juli 2012 13:21

Nu sitter jag på Cypern!!! Det är typ 37-40 + på dagen i solen oh på natten runt 30 + ..... Badar i poolen minst en gång om dan.... Har badat i havet ( medelhavet ) en gång ... Kanske ska klippa mejj med mamma snart .... Sitter och svettas på en "bar" just nu ( dom hr gratis Wi-Fi o.- ) Men nu ska vi gå vidare i alla gulliga småbutiker ...( bilden visar lite från våran bakong...)

VARMA kramar / kikis _(*.*)_

Av kikishere - 13 juli 2012 14:12

Tjabba !! Min "Vanliga" Dator E Fortfarande Paj Så Kan Inte Lägga Upp Bilder   


Men Nu Har Jag Målat Mina Naglar ChockRosa ...Eller Hur Man Nu Stavar ...  

( Orkar Liksom Inte Riktitg Stava Rätt Under Sommarlovet ....MAN SKA JU VARA FRI XD )


Men Jag Ska Åka Till Cypern ....Det Ska Bli Både Kul Och Varmt   

Så Ja Kommer Nog Inte Blogga Under Semestern ... Inte Så Mycket Iallfall ...


Så Bara För Att Jag Inte Orkar Mer Så Hälsar Jag Till Mina Bästa Kompisar ( Och Väldigt " Braiga" Kompisar (^.^)...)

Wiwi , Mizzy , Jiji Och Emmis ;) ( TRor Ni Vet Vilka NI ÄR :D )


SES // Kikis

Av kikishere - 11 juli 2012 20:27

  Hej..Nu är jag hemma men min dator e typ paj så ja kan nt blogga från den / lägga upp bilder   ( superirriterande -.-')


Men idag har jag gjort en mössa..( lite konstigt eftersom jag typ inte komer att använda den nu när det är sommar...)

Den är vit och lila...Jag gjorde den bara för att ja hade tråkigt....

Den e varm  "Konstigt va?" -.-'


 Kort Inlägg , Vet... BYEEE // Tötta-Svettiga-Kikis (^.^) =^.^= {,^_^,}

Av kikishere - 11 juli 2012 20:27

  Hej..Nu är jag hemma men min dator e typ paj så ja kan nt blogga från den / lägga upp bilder   ( superirriterande -.-')


Men idag har jag gjort en mössa..( lite konstigt eftersom jag typ inte komer att använda den nu när det är sommar...)

Den är vit och lila...Jag gjorde den bara för att ja hade tråkigt....

Den e varm  "Konstigt va?" -.-'


 Kort Inlägg , Vet... BYEEE // Tötta-Svettiga-Kikis (^.^) =^.^= {,^_^,}

Av kikishere - 6 juli 2012 20:47

Heii^^ ... Jag Har Typ Inge Att Säga...Fick Bara TRRÖÖÖKK!!!!! xD

 

  

här är iallafall solnadgången på midsommarafton   

 

Men mitt "frdagsmys" börjar precis ....NUU!!!

 

Eller ja , jag har lite läsk , popcorn och ett ritblock framför mig så man anar ju lite vad jag ska göra i kväll xD

 

 

 

aja nu ska jag göra " det man anar jag ska göra ikväll" XD   // Kikis

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards