kikishere

Alla inlägg under januari 2013

Av kikishere - 5 januari 2013 17:30

Lite glad idag.... O riktigt trött... MEN GRATTIS !!!!!!!!!!! ^^ Myysigt.... Blir lite längre inlägg sen för ja sitter o sover xD Gonatt o hejdå <3

Av kikishere - 3 januari 2013 22:23

Nu har ja stängt in mej i mitt rum....alla e så jobbiga... min syrra skriker om mer kaffe o mamma o pappa är trötta på hennes tjat...så här sitter ja o bloggar o lyssnar på musik i mitt rum...

Ska lägga upp lite bilder...på t ex mina hörlurar o andra roliga bilder ja hittat ^^ Titta o njut !

  Mina hörlurar på följande bilder ^^

 

 

 

  Oh så dom på ^^

  Haha !! >8DD

  Hate Hate Hate Hate   

  To My Friends ;** Finns ju här ^^

Haha hej då....ska skria lite till en person sen ska ja nog sova... gonatt ^^

Av kikishere - 3 januari 2013 17:56

Har precis sett Berättelsen Om Pi med min bff... Den var ju superbra... O den var lite sorglig... Lite läskig oxå... Satt nästan o grät.. XD men när ja kom hem så kom min moster o ja fick ett par skitsnygga hörlurar i rosa ^.^ Men ja ska oxå lägga upp en bild på en sak ja ritade... Fantiserade On hur en kompis ser ut... Resultatet ser ni nedanför .... Lägger upp bild på hörlurarna sen ;** Bajj <3

Av kikishere - 1 januari 2013 21:45

Har inte bloggat på länge... jag vet men ja har inte haft så stor anledning till att blogga.... har inte orkat heller.

Jaja igår var de ju nyårsafton ( GOTT NYTT 2013)  det var ju trevligt.. vara borta lite mer...varit borta en del dagar nu i rad så ska bli skönt ...att få sova i egen säng typ .--. Och ja o en kille som vi sov över hos träffade Sven-Åke när vi var ute o lekte ^o^ Han bor i en liten båt kan man säga...o han tar barns lysstavar om man nt tar upp dom...lovar han tog våra nästan D: Akta er för honom.... haha vi hade snöbollskrig oxå....o deras grannar var ute o stog i en klunga o när pappa kom med en snöboll så sprang ja bakom dom xD

Haha hoppas ni haft trevligt nu i jul :3

Men ja e trött o har ont i magen för ja har tryckt i mej ett helt granatäpple 8DD De var gott men hela min dator e full med saft o kladd från äpplet... haha lite bilder : c:

  Var Lite Trött O Emlig... Konstig Bild Men Ja Gömmer Mej Bakom Mitt Ben ^^

  Här fick jag bara helt jättetråkigt o tryckte in en massa glitter o söta saker på bilden ^^

  Hoho.... typ favvobilden.... har en sån snygg mustasche ( Stavar på mitt eget sätt :C )

  Och så sista bilden... ganska nöjd faktiskt... pussar ljuset :*

Men här där ja bor är det typ 5+ grader o snön är nästan helt borta... då kan de ju lioka gäna bli sommar direkt...inte slask som nu... de e så jobbigt för stövlar e typ de enda som funkar...man kan liksom inte riktigt ha helt vanliga tjocka vinterskor xDD

Nu e ja trött o ska nog snart sova... lyssnar lite på JB... vet nt vrf o.o haha Hej då / Kikis ;**

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards