kikishere

Alla inlägg under mars 2013

Av kikishere - 4 mars 2013 21:10

idag har "Kajsa" gjort illa sig :c... eller det var inte jag utan en kille i min klass...

 

Vi hade slöjd och han lekte med de väldigt vassa sakerna i ett av skåpen... så kom han för nära mitt ben med en sak som var SJUKT VASS! Han snubblade typ frammåt lite. Och vòala :

  Det blödde VÄLDIGT mycket...  litet hål i byxan men det syr jag ihop ;)  Fick tejp av skolsyster,,,   blev lite  mycket men det var bra..    det var läskigt...för det kändes verkligen inte alls....bara litet "ajj" när den nuddade huden..

Jaja jag har ont i huvet nu och ska nog ta en alvedon...sen ska lilla Kajsa sova... första skoldagen var hemsk..

Matten var bara ett stort kaos utan vår gamla lärare! en kille vägrade jobba... "Jag vill ha tillbaka Josefina" sa han.... alltså hon var nog den bästa matteläraren vi någonsin haft.... nu är det bara krångligt att ha vår bild,so,sv och no lärare till matte oxå :(

 

Jaja nu ska jag svälja en alvedon sen gonatt...så hejdå och gonatt ;**

Av kikishere - 2 mars 2013 22:28

Japp...kajsa ska sova nu...bara visa lite :

Haha en tjej i min klass...     prutesterade lite..ingen älg elr kossa..

En ren   

 Lite kul ...isskulptör... Man kunde vinna Hockey VM biljetter...   

Man kunde vinna en snowboard också     

Köpte en till slinga osså..   Kajsa är inte fin ^^  

Coolingen är på "sova-över-pyjamas-party" nu...

Fixade hennes naglar lite snabbt oxå...



Jaja gonatt ;**  

...

Av kikishere - 1 mars 2013 22:06

Vågar inte sova på grund av det som var med min mage och så inatt... Jag har tagit en halv alvedon och en till halva ligger på nattduksbordet med lite vatten ifall jag skulle vakna av samma som inatt... Det känns läskigt liksom... Pirrar i magen :(

Men det går nog bra... Puss o kjam, Natti sötisar ;**

Av kikishere - 1 mars 2013 16:11

kunde verkligen inte sova inatt.... somnade först kring 22-23... sen vaknade ja vid typ 01.40 av mardröm och skitont i magen... låg vaken tills ca 4 efter det.... inte mycket sömn alls .... usch har fortfarande ont till och från....

känns som om att min mage kommer att sprängas....trodde det var nåt med blindtarmen inatt....men jag hade bara fått mens    Bättre det än blindtarmsproblem iaf   

  Mina fimostavar från tradera kom idag också! supahduppahgla' :D

 Såhär ser slingan ut i håret också....  

  Heeela slingan....

  <Osså syns den inte uppe där den sitter fast heller !

 

Trevlig fredag också...och grattis till er som fått sportlov nu också....börjar ju skolan på måndag :((

 

 

 

jajajjajjajajaju bajj ;*

 

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards