kikishere

Alla inlägg under mars 2013

Av kikishere - 22 mars 2013 19:08

Sitter nu i vår soffa och har så ont i halsen så att jag typ inte kan prata!
Äter iaf halstabletter och klubba :)
ÄLSKAR ER !

Av kikishere - 22 mars 2013 08:04

Sitter jag nu utanför mitt klassrum på trappan utomhus... Är tidig för vi har eg sovmorgon till halv 9.... Men jag ville ha skjuts till skolan så hör sitter jag ^^
Det mest irriterande är att alla kollar på mig som om att jag var ett monster...
Det kommer ibland fram småbarn och säger hej till mig ^^
Just nu står det två skitsöta tjejer och pratar med mig! En av dom sa " Kajsa du luktar gott" så gulligt !
Hejdå ^^

Av kikishere - 19 mars 2013 18:59

Just nu sitter jag och lyssnar på :

 Oh Yeah x)

Men jags ka visa lite bilder och en babbelvideo som jag spelade in tidigare idag ...

Knasväder o.o   Yohio har alltid rätt   

Jag ritade av en mangafigur som är hälften människa hälften katt :3

Använder akvarell färgpennor...   Som blir fint med vatten ^^

Nu är bilden klar ... njut av att jag inte kan rita ^^( han tänker en sak på japanska^^)

Här e iaf när jag babblar XD

Skratta inte åt mig tack :) ska rita nu...kanske visar sen..

 

 

Bajj ^^ ;*
     

Av kikishere - 17 mars 2013 21:15

Jag våfflade mitt hår förut... Det är så himla stort !:D och gott luktar det oxå :D

Jaja Gonatt ;**

Av kikishere - 15 mars 2013 07:32

Känner mig bara så himla fin så jag ska visa hur jag ser ut...
Alltså, jag har min egen klädstil och ser ut som jag själv vill! Bryr mig inte om om du inte gillar det jag har på mig eller så! Jag är bara mig själv och det kan ingen ändra på ...

Av kikishere - 14 mars 2013 16:34

pratar lite om enhörningar :D
 

Av kikishere - 10 mars 2013 20:16

det har hänt mycket i helgen...yohio kom tvåa i mello, jag har typ träffat honom...osså kom min pappa hem från England med sjukt fina saker ^^

 

  Hade tänkt köpa en klänning :33    665:- ...vi får se..  

 YOHIO!!!!!    Fatta att jag stog ca en meter ifrån honom !

 En affisch och en skiva fick jag signerat ^^    

   Finfina vantar från England pappa köpte!

     Jättefin 1D tröja ^^och en ring...;**

   Såhär ska jag se ut i skolan imorrn... alltså när i såg Yohio...det var så många tjejer med lolita klädsel och fint färgat hår...blev inspirerad och vill typ aldrig visa mig i "fjortiskläder" öppet inför andra igen...

 

Men nu målar jag naglarna och ska fortsätta med det... bajj ;**

Av kikishere - 8 mars 2013 22:07

ska bara visa lite sen ska jag sova...somnade i soffan när ja kollade på film med familjen... ville inte gå upp...

Liten bild från "Sydpoolen"" i södertälje som vi var på i onsdags...

Hade lite kawaiikläder på mig idag...   jaa...  

och här har jag bara tråkigt...

 

 

gonatt.... sov gott...   

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards