kikishere

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av kikishere - 8 augusti 2013 01:04

Idag så kom Amanda hiiiit :B ASKUL!!! Hon tog t-bana och buss ända hit till där jag bor! Tog typ 1h10 min ... Iaf så stog ja å Tilde o väntade och så kom hon upp från rulltrappan och jag såg en ängel ^^ Så kjamar jag henne och hon sa hej till min mamma... Och så blablabla. Sen gick vi och fikade. Jag drack chai latte, Tilde åt glass å Amanda åt macka och drack Loka ^^

Sen när vi virrat omkring här i lilla centrum så handlade ja o Amanda Hello Kitty läsk!!! OMFG! Vi Älskar Hello Kitty så ja ^^ Sen efter de behövde jag gå och kissa :3 så vi gick på toaletten... Flummade med en massa typ egopics xD

Amanda, döda mig inte D:<

Haha. Sen så satt vi på torget och Amanda o Tilde skvätte äckligt fontän-vatten på varandra. Och Tilde skvätte på en random man som satt typ bredvid oss xD

Sen gick jag och Amanda hem till mig för Tilde gick till Henke. Och vi spela Mario kart! Asroligt! Men när vi var i olika lag så typ ägde hon ut mig/mobbade mig xc

Och så åt hon här hos oss och så hoppade vi studsmatta sen följde vi henne till tunnelbanan och ja ville inte att hon skulle åka så ja kramade sönder henne. Hennes hår luktar precis som jag hade trott! Luktar fortfarande lite Amanda ?
Bästa dagen på länge. Vi får ses snart igen Amanda !!! Men nu ska vi sova,.. Så hejdå ! Godnatt!

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards