kikishere

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av kikishere - 12 augusti 2013 12:22

Det var jättekul på furuvik och Yohio var jättebra!!! Det jag ångrar är att jag inte åkte extreme (se bild) tidigare än vad jag gjorde... Ja trodde den var jättekul men den var asrolig :D

Man sitter med en sak och så typ snurrar man upp och ner och runt och runt 8D
Men vi såg krokodilos(sa ja när ja var liten), kangaroos, kokamomeloleror (kameler)(klappade en kamel 8D)

Och efter konserten med Yohio så skulle jag stannat och gått fram till scenen!!!!!! Ville ju krama Fredrik och Warcus... Ville ju ta bild med dom också D: whatever..

Yohios pappa tog kort på publiken innan konserten började... Och i den lilla ringen står jag tror jag xD hade "goth/emo" kläder på mig så lite svårt att se mig :/
Men jag laddar upp Videås senare :3

Men igår (söndag) så var vi inne på parken igen. Då åt vi lunch på Tom Thai som finns där. Efter de gick vi ut på furudskär. Ni människor där ute som tittade på Wild Kids för typ 2 år sen så bodde dom där. På den typ ön finns en typ bunker. Det var alltså där som man gjorde lumpen. Dom har gjort det till ett museum och det är faktiskt rätt coolt ! Sen vandrade vi mot äventyrsbadet. Det verkligen spöregnade! Och precis när vi kom fram så kallade dom upp alla ur vattnet för att det åskade och blixtrade! Då fick man inte bada. Så vi satte oss utanför och väntade lite. Efter en stund när min mamma och lillasyster gått och köpt något så öppnade dom och vi gick och bytte om. Lagom till att vi var klara så stängde dom och vi orkade inte vänta mer så vi åkte hem. Orkar inte skriva mer nu så hejdå
Ps. Frej ignorerar mig fortfarande

Got a hug from a scary dog owo

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards