kikishere

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

I GOT DIRECTION INFECTION..

Av kikishere - 22 augusti 2013 21:11

Det är typ som feber... och jag har haft det i typ ett år men nu gick febern upp till typ 40!!! Ja...

För deras parfym kommer ut i september och deras film "This is us" har premiär här i Sverige på onsdag och jag och 3 kompisar ska gå och se den!!! WIIIIH!

Azzå jag fryser jättemkt om fingrarna ._.

 

Justefan...det är skola imorgon e.e

AND MY MAMMAS BÖRRTHDEJJ! KONGRÄTS TU HÖR

 

Vi hade rätt kul på franskan mest för att ja typ fattade allt ( har aldrig varit i frankrike eller lärt mig förut)

Allt är dock så djävulskt svårt att skriva och stava -.-

 

  Emma ..Luv Tu Ju♥ Och såklart alla mina andra vänner som stöttar mig.

   Jupp...Kajsa kan bli ledsen också. Det har ofta med min gb att göra och det oroar mig..

    OUCH!!! alltså nej jag har inte suttit och skärt mig själv  ._.

Det var bara helt plötsligt där owo

Okej...så idag fick jag skavsår av mina skor. Så jag gick barfota hem till min kompis, matade hennes katt och sen så gick vi till parkour-parken och gjorde lite läxor, smög på vår gamla fritidsledare Stefani! Han tyckte vi var stora som redan går i 6an (Vi driver med honom drf som vi kallar honom stefani...)Sen gick jag då hem barfota också...tror jag klev i nylagd asfalt o.e men iaf...så vägde min väska såhär mycket -->  

 

 

 

 

Nu dampade min pappa på mig...jag måste gå och sova D:< hejdå vänner och jag vill ha mer kommentarer.

Det är mycket roligare att sätta på telefonen efter skolan och ha några kommentarer att svara på c8

 

 

 

 

 

JAJAJAJAJJAJA HEJDÅ BAJSUNGAR ♥



 
 
Ingen bild

Mia

23 augusti 2013 19:03

Ååh vad fin blogg du har! Ush (?) vad läskigt att du skar dig :3 jasså, så du lär dig också Franska!? (min bff Hedvig som brukar kommentera här har berättat om din blogg och att du e AAAAWSOME XD, och hon har också tagit Franska :D). Men iaf... Tror att jag också kommer att börja läsa den här awsome bloggen ^^ see you later alligator xD

kikishere

23 augusti 2013 19:24

Naw! Vad gulliga ni är!!!! Haha så awsome är ja inte ;) men trevligt med en till läsare c:

 
Ingen bild

Hedvig

23 augusti 2013 19:13

Heej! :) åh vad kul att du också har tagit Franska som språk! (Jag har också gjort det, men jag har varit i Frankrike väldigt mke) xD Hoppas det inte gjorde ont när du skar dig! :3 annars så hoppas jag att det blir bättre <3 ;) Tråkigt att du har blivit sjuk! :( krya på dig <3

kikishere

23 augusti 2013 19:25

Ja det är kul! Fast det roliga med att ja tog franska är att jag aldrig varit där XD jadå det blir nog bättre :)

 
Ingen bild

Leo

23 augusti 2013 19:16

Heeeeeej Kaaaaaajsa :DD tråkigt med febern :( hoppas att det blir bättre ;) förlåt för så tråkig kommentar men jag har ganska bråttom :/ hejdå :) /Leo ^^

kikishere

23 augusti 2013 19:28

HAHA JAG HOPPAS NI OCH DU FATTAR ATT DET ÄR BRA MED DIRECTION INFECTION c8
Mjäääh! Btw Leo, det är en kille i ettan på vår skola som heter Leo och han är jättesöt xD
De göör inget... Bara du fortsätter kommentera :3
Hejdå... Miss ya bro ^.-

 
Ingen bild

Hedvig

24 augusti 2013 18:34

Haha! Såklart att det är bra med direction infection ;D men jag är lite efter så jag säger ändå "Je te souhaite un prompt rétablissement" XD Hehe... Du får säga till om du inte förstår så säger jag vad det betyder! x)

kikishere

24 augusti 2013 20:55

Va betyder de? owo

 
Ingen bild

Hedvig

25 augusti 2013 09:30

Haha x) det betyder "krya på dig" ;D xD

kikishere

25 augusti 2013 11:20

Okej haha. Har bara haft en franska lektion så vi kom inte så långt ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kikishere - 9 mars 2014 20:01

Japp. Ni läste rätt. Idag stog jag i ca 7 timmar på klackar och tittade på mello stjärnor. De var 1 varje timma. Stog där med mina nyya knasiga kompisar. Klickade med Vida.. Haha så de blir vby skolan ist c: J.E.M ^^ Linuuus. FOTOGRAFEN ...

Av kikishere - 7 mars 2014 19:25

Hejj! Idag är det fredag och åt middag för någon timma sen. Jag och min bästis har varit mycket nere vid parkourparken den senaste veckan. Det är faktiskt väldigt roligt. Vi snurrar på en sak och sen springer vi och vi ramlar och bara skrattar. Är gl...

Av kikishere - 3 mars 2014 04:27


Hejj. Har inte sovit nåt i natt. Kan inte och... Får inte ens 2 timmar. Så ja. Igår (söndag) var jag på fjärilshuset. Hajar, fula fiskar och så fjärilar. Met a friend of mine .. NEMO!!! Hajar fanns också! Jag har fobi för fjärilar. Mitt hår är ju jä...

Av kikishere - 27 februari 2014 18:55

Hej! Åkte in till stan idahg för att träffa nea och amanda! Vi gick på starbucks och satt där och skrattade en stund. Min caramel frappe...

Av kikishere - 25 februari 2014 14:38

Hejhej! Nu sitter jag under ett bord på mammas jobb och har gjort det cirka hela dagen. Åt typ ingen frukost, har fortfarande inte särskilt bra aptit men åt happy meal till lunch :3 gick och köpte smoothie med några härliga jobbarkompisar till mamma ...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards