kikishere

Alla inlägg under augusti 2013

Av kikishere - 4 augusti 2013 13:02

I kväll kommer min bästi hit till Stockholm från Sollefteå och hon kommer bo hos oss tills på fredag!!!! Wiiiih!!! Jag är skitglad!!!! Vet inte om jag kommer kunna blogga som vanligt och så men ja...

Vi åker också hem i dag vilket är sjukt skönt. Jag kanske kan göa en videåblogg me Tilde sen så ja :3

Ses gullisar

Av kikishere - 2 augusti 2013 19:10

Ni var så gulliga som ville ha mer inlägg så ja... Jag tänkte göra ett ...
Ska bara hämta före detta smält toblerone xD

Den ser så himla missbildad ut haha

Men, jag undrar vad ni menade med ett "fint" inlägg?!?! :3
Hehe... Vet inte vad ja ska skriva

Min mammas jobbarkompis är halvt usaisk halvt tysk och han åker till Amerika i dag och då ska han köpa någon av dom här till mig hihihi

Nu har jag faktiskt inget mer att skriva så hejdå

Av kikishere - 2 augusti 2013 12:18

AJJM BULLETPROOF NAFING TOO LOOOOSE FAJJER AVAY FAJJER AVEY yääh 8) Steker som vanligt hehe....

Bara för att ja vet att ni tycker jag är så underbar nej
EN OOOOOOOOIRRRM!!!!!!!kr!kr)! JAG DÖR JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖ min mamma vill hem nu
Jag fick en piggelin MUMS!!!!

Tack Charlie !!!

Jaa... Kan nog blogga sen också om ni ber snällt haha hejdå

Av kikishere - 1 augusti 2013 22:06

Ska bara visa efterrätten ^^

Och Frej, skulle bli glad om du kom imorrn bitti också...elr imorrn kväll så gör du mig lite glad :3

Godnatt kära vänner

Av kikishere - 1 augusti 2013 20:12

I dag åkte Marika och Emma hem och jag har jättetråkigt :( jag liksom, vad ska jag nu göra till 02.00 i natt?!?! DD:<


Juste haha... Jag bloggade ju typ i natt när ja va med dom, och sen vid 1.26 var vi på liten hundprommis med Mega och Nicki(?) och när jag kom in till tältet igen låg mina föräldrar och sov. Ja ba: men ja då. Nej men jag utnyttjade det och sket i att borsta tänderna xD

Kvällssol. Och i natt när ja skulle sova så var Ninen borta och jag trodde att en Björk utanför tältet var ett monster och jag blev rädd. Nu när ja skulle hämta min kofta o då låg Ninen där!!!!

Hehe... Vi ska äta nu och ja&mamma ska göra efterrätt!!!! ÅH DE SKA BLI SÅ GOTT!! Vi köpte pepparkakor för 2 spenn och sen kesella och färska bär!!! Mmmuuums!!!! Ses sötisar <3

Av kikishere - 1 augusti 2013 00:21

Sitter i Marikas husvagn :3
Vi pratar om livet och jag känner mig social. Jag heter tydligen Linnea enligt mirre. Vi pratar om allt ja...

Pratar äckligt haha

[Bild]

Emma xD

[Bild]

Vi sitter och pratar skit knasiga saker nu... lol
Ses imorrn bejbs

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards