kikishere

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av kikishere - 4 juni 2013 21:17

Har precis hoppat studsmatta med min lillasyrra och min 15åriga granne ^^ Det var bara lite jobbigt...  

 

Men jag har lite panik...vi har skolavslutning om en vecka och jag liksom har panik...vet inte vilken klänning jag ska ha D:

  Jag är så fuul :( Iaf den här eller den andra ->  

Jag kommer också att få en underkjol som jag har köpt och då kommer den rosa klänningen bli mera fluffig ^^

Men ja.... vi hade simtest idag...typ första gången jag har kunnat bada när vi har varit med lassen...hundra år sen o.e Men vi skulle simma 150 m bröstsim och 50 m ryggsim...haha det ar ganska kul att ha människor på axlarna och så brottades dom xD

 

  DOM SUUUGER!!!! Så ni vet!!!! usch och fy...

  Jag är också usch och fy.

 

 

 

 

Men jag vill att ni kommenterar vad jag ska visa...om jag ska göra tutorials eller om jag ska sjunga och vad jag ska sjunga fast jag inte kan sjunga...eller som min kompis sa att jag skulle göra : Ät en hel påse ostbollar utan att dricka vatten...usch...ostbollar D:

 

 

 

Jaja jag är trött och ska sova... har ont i huvudet och i magen :s men imorgon är det den femte och jag är jätteglad!

Goatt :3

 


Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards