kikishere

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

#midsommar #sol #vänner... töntigt med hashtaggar o.o

Av kikishere - 24 juni 2013 15:37

Hejsan hoppsan! Jag har inte hunnit blogga om midsommar eftersom vi kom hem från stugan igår ^^

Detta gjorde  vi då ..

Filmade små snuttar från olika roliga stunder... Filmade dock inte vid bryggan för då kanske jag tappat mobilen..

Men det som vi kallade "Sockerbitar" i början är typ gräs inuti som lagras och sväller typ. Det fick inte komma in någon luft så vi fick egentligen inte klättra på dom men yolo liksom.

Jag fick ingen bra bild på midsommarstången som jag och killen som jag kallade Leon klädde ^^ Men den blev lite missbildad oh så >.< 

                        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAD TRÅKIGT VI HADE XDDDDD jag fick en puss ^^

 

 

 

Just nu sitter jag utomhus för jag har dammsugit och skurat golvet i typ hela vårat hus... Som belöning ska min mamma köpa Nicki Minaj's parfym "Pink Friday" som det är rea på här där jag bor. Tog ut min dator så jag skulle ha något att göra när golvet torkade men jag glömde vatten så jag har typ solsting o.o Det hade tokat nu så jag gick in och hämtade två vattenflaskor ur kylen ^^

 

Här har ni också svaren på frågestunden..Hoppas ni fick svaren ni ville ha ^^

 

Idag vad jag och handlade lite ^^ täänkte först " nu ska jag köpa tandkräm och jordgubbar!" men sen blev det en gurka och tandkräm för dom hade typ inte jordgubbar D: Jag var tvungen att köpa två nagellack också   

Jag krusade håret i morse för att jag kunde och nu ser jag ut som ett troll med väldigt knasigt fluffigt hår...

Det tog typ 3 timmar :D Jag har så tjockt hår och det är därför...

Så Såg jag ut när jag shoppade...        haha xD

 

 

 

Men nu ska jag nog gå in igen och ...lägga ut mattorna i hallen, ställa tillbaka stolarna i köket... sånt x)

 

Ha ett fortsatt fluffigt och trevligt sommarlov så boggar jag väl imorrn igen...HAJDÅ c8

 
 


 

 
 
Ingen bild

Hedvig

25 juni 2013 10:25

Hur krusade du håret? :3 det va jätte fint :D!!!!!!

kikishere

25 juni 2013 22:19

Haha tack :D Jag krusade håret med en ...Krustång? Haha jag vet inte vad det kallas med det är typ som en plattång fast med typ spetsiga saker på som då är varma och gör håret våfflat/krusat. Förlåt för dålig förklaring :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kikishere - 9 mars 2014 20:01

Japp. Ni läste rätt. Idag stog jag i ca 7 timmar på klackar och tittade på mello stjärnor. De var 1 varje timma. Stog där med mina nyya knasiga kompisar. Klickade med Vida.. Haha så de blir vby skolan ist c: J.E.M ^^ Linuuus. FOTOGRAFEN ...

Av kikishere - 7 mars 2014 19:25

Hejj! Idag är det fredag och åt middag för någon timma sen. Jag och min bästis har varit mycket nere vid parkourparken den senaste veckan. Det är faktiskt väldigt roligt. Vi snurrar på en sak och sen springer vi och vi ramlar och bara skrattar. Är gl...

Av kikishere - 3 mars 2014 04:27


Hejj. Har inte sovit nåt i natt. Kan inte och... Får inte ens 2 timmar. Så ja. Igår (söndag) var jag på fjärilshuset. Hajar, fula fiskar och så fjärilar. Met a friend of mine .. NEMO!!! Hajar fanns också! Jag har fobi för fjärilar. Mitt hår är ju jä...

Av kikishere - 27 februari 2014 18:55

Hej! Åkte in till stan idahg för att träffa nea och amanda! Vi gick på starbucks och satt där och skrattade en stund. Min caramel frappe...

Av kikishere - 25 februari 2014 14:38

Hejhej! Nu sitter jag under ett bord på mammas jobb och har gjort det cirka hela dagen. Åt typ ingen frukost, har fortfarande inte särskilt bra aptit men åt happy meal till lunch :3 gick och köpte smoothie med några härliga jobbarkompisar till mamma ...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards