kikishere

Alla inlägg under februari 2013

Av kikishere - 15 februari 2013 20:11

Fredag och ja ska vara jättesociak hela kvällen   

  Mitt bord ikväll...

  Tänkte fixa naglarna rutigs....bara pröva liksom !

  Jaa.....

  Osså min dator + skitsnygga hörlurar   

  Jag på en fredagskväll ^^ inte jättepigg men glad ...

  och denna skulle kommit uppp igår men de muppade sig... så nu kmr den upp ^^

 

ja...puss o hej ;**

Av kikishere - 13 februari 2013 21:59

Japp det är det imorrn... Elr internationella "Frv-alone"-dagen :D
Jaja ja E jättetrött... Ska sova... Har pluggat engelska till provet... Usch !!!
Jaja Natti ;**

Av kikishere - 12 februari 2013 21:15

Nue ska ja strax sova... Men imorrn ska vi ha hemkunskap... På en annan skola så det blir intressant ...
Jaa....
SCHH! Säg inget ! Våra hemlisar du vet ;) ;**

Av kikishere - 11 februari 2013 21:14

FÖRSTA GNG PÅ MER ÄN ETT ÅR SOM JA HADE PÅ MIG KLÄNNING IDAG :O

  OMG Va de kändes konstigt...

Har iaf tagit bort resoren ängst ner i kjolen... Och vi ( jag och min mamma ^^) ska oxå korta kjolen lite...

 

ville bara visa bilden...jaa... puss och gonatt ;**

Av kikishere - 11 februari 2013 16:45

orkar inte skriva....visar bara bilder sen hejdå :D

    AJJIT !

  Idag kläder   

 

  lite rosetter ^^


så! hejjdå ;DD

Av kikishere - 10 februari 2013 21:44

Efter detta inlägg ska lilla Kajsa sova....vill inte till skolan...

men ja handlade ändå lite fina grejor idag ^^ kolla :

  Behövde nytt svart nagellack...o vitt hade ja inte...

  Jag var oxå på H&M`s barnavdelning...önskade att ja kunde ha kläderna  

 Men eftersom ja inte kan det, så köpte ja fina o gulliga klämmor oxå !!! 

 Hello Kitty nail stickers också... ( Har ett presentkort där... så de var drf c:) 

  Hehe...lite choklad sitter aldrig fel :D

  Och så prövade ja rosetterna.... dom blev ju fina...

Men ja hittade en jättefin plånbok som skulle passa PERFEKT till min Gothic Lolita klänning på skolavslutningen...

Ska ju köpa nåt att ha i håret, creepers, den plånboken, tyll till underkjol... Kommer bli dyrt ;DD

 

Men nu ska ja sova era underbara utomjordingar ! natti ! sovis gottis ^^ ;*

Av kikishere - 10 februari 2013 11:23

Var och handlade på second hand igår...det var kul för jag hittade en fin Gothic Lolita-Klänning ^^

  Här e klänningen...inte så fin än men ja ska ta bort lite saker...

  Kragen är ju fin med en massa fina spetsdetaljer !!

  Men resåren i kjolen var inte fin....de ska ja ta bort...och så ska ja sy en fin underkjol så den får mer volym ^^

 Och armarna var inte heller fina...kanske puffärmar med fin spets på som allt annat?

 

Min bästis kommer iaf hit snart....då ska vi gå och shoppa ^^ behöver lite fina nagellack   

( typ rött,vitt o så får vi se vad som blir mer av ...) 

 

 

Och igår när vi köpte klänningen så hittade vi en ska som heter krympplast fast från usa

( prislappen satt kvar o det stod i dollar)...Så ja prövade och det var ju kul !

  här e alla figurer ^

 

 

 Nu e mina händer trötta så hejdå ^^

Av kikishere - 8 februari 2013 13:08

Japp ja slutade typ nyss...

skönt men på kortrasten idag så tog ja bilder på mig själv när ja är kriminell   

  Innan ja hade min luva på...

   Nu e luvan på men bilden skulle inte tagits där....så ja är inte beredd XD

  Profsigaste bilden ...

 

Jaja fredag o mamma o pappa kommer hem ....sen *-*

Hejdå :3

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards