kikishere

Alla inlägg den 3 april 2013

Av kikishere - 3 april 2013 21:12

Idag har varit kul! har varit med min bästa vän hela dagen! vi har haft så mysigt och kul!

Vi lagade lunch... 

vi körde Chunny Bummy Challege och det går ut på att man ska stoppa marshmallows i kinderna och sen säga "Chubby Bunny". Gosh vad vi skrattade   

sen skulle vi fika typ...typ mellis men då glömde jag mina pengar så hon bjöd på en glass ^^

När vi åt glassarna satt vi i en kompis/spindelnät/kina-gunga..finns många ord för sånna :D

Sen efter det kom vi hem och jag klämde fingret i vår brevlåda :( men det hade kommit ett paket och det var mina nitar :D

 

Jaja flera bilder :

  Ritade för nåra dagar sen :3...

 Peace :D   Uscha Buscha va ful D:   

Fransk Manikyr ( Ja, jag hade tråkigt!!!)     Osså andra handen...

Det är nåt fel på när jag ska ladda upp videos från min telefon :( så vi tar dom 2 imorrn ist! nu ska jag strax sova... så gonatt sötisar !^^ ;**

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards