kikishere

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av kikishere - 11 augusti 2012 22:39

Hei ^^ Nu har jag fyndat , fixat och trixat...så nu kommer MÅÅÅÅNGA blider på saker jag fixat , köpt och lite då från dagen...


 Såja.... detta e mitt favvopar med skor !!!! jag har skrivit , ritat och sattt fast allt själv !

Men Det Blir Typ En Bildbomb !

  Här e andra skon... fast detta e bara på utsidan.... ;3

  Insidan På En Av Dom ( Det Står : My Own Model ! )

   Andra Innersidan.... Ganska Snuggt Iallafall

Här e baksidan.... här tänkt att jag ska göra så LÄÄÄÄNGE!!!! xD

    Heh framsidan .... ( det står hello för er som nt har så bra ögon xD )

Och så Bye igen xD

  Och min andra sko.... det e ett manga-öga som jag prydde med pärlor.... Det ska föreställa Nicki Minaj's öga.... det skulle gottt kunna vara det xD 

 ÅÅHHHH !!!! Mina favvojeans ( knallrosa c; )

Här e en konstig sak I Find On Erikdhjälpen xD ... färgade den silvrig ....

  nu e den smyckeshängare m.m ;D

    Här E  Min Lilla Barborska-ask eller vad det nu heter ! det har varit choklad i....men färgade den oxå silvrig så dom passar (^.^)


 Aja nu bloggar jag inte mer .... eller iallafall idag .... händer en del imorrn' // kikis ♥

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards