kikishere

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av kikishere - 30 augusti 2012 19:16

Hei ^^

Igår hade jag grillkväll med klassen så var borta typ hela kvällen !!! men hade as-kul !!! vi ....vi....VI BADADE !!!! DET VAR HELT SJUKT !!! Fast väldigt kul !!! Träffade också typ alla kompisar som slutat under sommaren D':

Det blev nästan känslomässigt typ :'(

Fast väldigt kul ...sen tog en kompis bild när alla hoppade framför vattnet och solnedgången...

 

På denna bild finns världens bästaste folk ... MINA FRÄÄÄNDS !!! <3  ( Älskar Ere !!!! )

     ______________________________________________________________________

Det är ju fredag imorrn ,jao ! då ska man ju förståss gå i skolan ...pallar man det verkligen typ hela året ?

Jag kommer i alla fall inte fixa det ! Aja back to the ämne !

Jag måste ju Hämta mi syrra också....försökte komma undan det igår ...

(J) = jag (P) = pappa

(J) ; Men Snälla Pappa ?

(P) ; Nej ! Annars blir det inge 300 spenn i September !!!!

(J) Okejjråå ^^


Ungefär Så Gick Det Till !!!! Att Dom Måste Göra Så !!!

Hämska .... Hämska Säger Jag Bara   

Ännu En Gång Back To The Ämne :3

Fast vi slutar ju vid 13.00 imorgon...eller juste!!! 12.20 .... azzå man får gå när man vill efter kunch...e man smart äter man typ inget och drar typ direkt ! ( Visst E Ja Smart ?) xP

Nu blöder typ mina fingrar ... fast det e ju så kul D': men nu e ni så trötta så slutar väl då ;3

// kikis

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards