kikishere

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av kikishere - 19 augusti 2012 22:00

Heii ... vet att det e lite sent men var bara tvungen att visa en sak jag la märke till idag...

Jag har "ju" en hårmascara i väldigt snygg rosa och sen när jag kollar närmare på flaskan står det : ( klicka på den så blir det större ) Hot Pink !!! gud azzå jag kommer ha den kleggan i håret ungefär hela 5:an ... bara för att jag inte får färga håret   

    Här e i alla fall flaskan...supersnyggt !!! aja nu ska jag nog sova...

_______________________________________________________________________________

Men det e ju skola på onsdag...vill inte dit !!! ush ! ny jumpalärare ... ny mattelärare...ny klasskompis ( fast det e bara bra ;3 ) det enda nya roliga ( förutom klasskompis) är att vi kommer få börja med hemkunskap !!! :33

fast det e ju typ i en annan skola...whatever !!!

God Natt //Kikis

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards