kikishere

Alla inlägg den 5 september 2012

Av kikishere - 5 september 2012 16:08

Jaa....hej o.o Me idag hade vi en as-snäll ( + rolig xD ) vikarie....Han hette Samir....Han var 22 år....

Och han typ plugar till ekonom...här inne i stöckhölm xP sen på luncen satt han vid samma bord som mig o wiwi...

Då sa han : azzå tyckte ni att det var gott ?

Jag hade munnen full med gurka s ja kunde inte svara....men då sa wiwi : jaa , det var väl okej...

Då sa han : Det tyckte inte ja.....( då började vi små-fnissa xDD )

   ____________________________________________________________________________

Men imorgon så ska vi ha friidrottsdag D; ( tortyr)  fast lite kul ändå....

fast resan dit bli icke så kul....frå skolan till stället ( spånga IP )

( I min hjärna tror ja att det är typ femtioelva mil dit..... o.e' )

    men på fredag ska ja ha kamratstödjarutbildning o.o så tror inte att det blir någon skola då   

men vet inte

       ______________________________________________________________________________

Hehe idag så hade ja ju sovmprgon.....då ville ja ha något o göra under den extra tid ja fick.....så ja plattade håret...

efter det skulle ja bomba med hårspray...men då råkade ja ta hårmossen först....Blev vättskrämd när det var något vitt fast i flaskan.....men sen tog ja rätt   sen bombade ja mitt hår med en massa hårspännen ....

några med tyllrosetter ^^) ... jag  blev KAWAII-EMO ♥

 Här då....ena sidan .... ( Ja e ju så söööööt :333 )

    andra sidan !!^^ ja e ju nästan alltid söt xP ( värsta egot ja e azzå   )

Men nu årkar mina fingrar nt mera D; Bajj♥Bajj // Kikis ♥

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards