kikishere

Alla inlägg den 27 september 2012

Av kikishere - 27 september 2012 21:04

hejhej... jag är så stygg för mamma vill att jag ska sova men bara ett litet inlägg....

  jag gillar ednna bild...min kompis tog bilden sen så fixade jag lite...

men nu är de knappt en vecka kvar till min födelsedag..... AJ`M SÅÅ PEPPAD TYP XDD

Och trött....jag vaknade 4.14 i morse av att jag ahde kramp i båda benen :/ 

sen så typ svimmade jag senare på morgonen....men jag skulle ta fram kläder och då så liksom fick jag svindel.....lutade mej mot väggen och då helt plötsligt så bara armlade jag ner i golvet....jag bara kände smärtan när jag dunsade i golvet...

Det var läskigt....min fråken tror att jag hade/har lågt blod-tryck....appropå lärare så sa min lärare att jag var ca 1.67 lång... och hon är 1.70 ca så snart växer jag om henne.....äsch nu ska jag sova.... ginatt ^^ // kikis 

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards