kikishere

Alla inlägg den 7 september 2012

Av kikishere - 7 september 2012 17:34

Fredag idag....så kul jag haft men det har typ inte ens börjat !!!

Jag slutade ju efter lunch....då gick ja o wiwi till typ lilla centrum som finns här....

så gick vi in i en affär o så är det någon som petar mej i ryggen o ja ba : vafaan ?

Sen så ser ja att det e emmis ♥ och maria xD så då gick vi omkring en stund...

Se blev det fika    Shai Latte på Wayn`s Coffee typ xD den var supergod  

Här e då mina fräänds ♥ 

  Men man måste ju ha minst en bild på sej själv oxå ...   

 Fast sen efter mådde ja lite illa    men efter allt sånt så gick vi in på Åhlens...där vi träffade Lenne , Bea och andra emma från andra klassen 8DD då var ja och de andra TVUGNA att lukta på JB parfymen   

Som såklart var slut -.-" men sen så köpte jag kallrosa läppstift....och lösnaglar ;D

ÖÖÖHHHHH ! sen så åkte jag hem....började tänka på hur jag ska se ut i kväll....tema färg/färger : knallrosa o svart...  får tänka vidare ;D ses // Kiksi ♥_♥



Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards