kikishere

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Deprimerad

Av kikishere - 5 augusti 2013 08:54

Tilde ligger nedanför min säng och sover. Och jag ligger och gråter. Frej, det är klart att vi ALDRIG kommer träffas om du inte kan stanna och vänta på mig.
I går typ natt så låg jag och lyssnade på när Tilde ringde sin pv och dom är hur söta som helst. Känns inte som att vi har så bra relation längre


Idag ska vi iaf typ ligga och sola hela dagen haha xD nej men det är jättevarmt... Och de ska vara soligt hela dagen.
Typ någon dag här i veckan ska Tilde träffa en kompis. Och då kanske ja ska in till stan och träffa Meme ^^
Kul!

Kan väl blogga sen. Hejdå

 
 
Ingen bild

Hedvig

6 augusti 2013 11:13

Gmn, gråt inte! Du är bäst, och det vet du! Om han inte hör av sig (eller vad det nu e :/ ) så förtjänar han inte dig!! Deppa inte för det nu :) din bästa vän kommer ju att vara med dig i princip HELA VECKAN!!! :D jag vet att jag egentligen inte borde lägga mig i ditt privatliv :33 men jag vill bara att du ska va glad ;) kraam ^^

 
Ingen bild

Leo

6 augusti 2013 11:21

Gråt inte Kajsa!!! D: är det lite kris mellan dig och Frej!? :/ okej... Det är (var) det för mig med! Jag och Moa (min föredetta fv) bråkade typ... HELA TIDEN -.- det var för att hon heeeela tiden blev så jävla svartsjuk på mig för att jag typ... Kramade en annan tjej som var hennes vän? Och? Bara en vänskaps kram!! Men det trodde då inte Moa... Så hon fick damp (jag med för den delen xD) och så sa (skrek) hon typ "va fan gör du Leo" jag bah " vad i helvete är det med dig? Det var bara en vänskaps kram!!!?" hon trodde miginte

kikishere

6 augusti 2013 12:43

Mm de är typ lite kris...
Tråkigt mellan dig och Moa :/ Finns om du vill prata vettu ..x)
Vill prata med dig.. För jag saknar dig typ hur mycket som helst Leo D: Du ska ju få krama vem du vill (typ mej x) ) utan att hon ska skrika... Whatever saknar dig

 
Ingen bild

Leo

6 augusti 2013 21:06

Höhöhö! Mobilen dog såklart när jag skrev x) haha, skulle gärna vilja krama dig Kajsa xD men fortsättningen var att jag gjorde slut... ;D skööööönt! Fan va drygt att bli sur för en sån sak lixom :/ vill prata med dig meeed!! Aja... Vi ses ;)

kikishere

7 augusti 2013 01:09

Skickar kram med posten :3

Men du å Moa verkade skitsöta tsm :/ whatever måste man så måste man... x)

Wääh skaffa kik dåååå!!!!! Heter kikishere där om du vill vara snäll mot lilla Kajsa 8')

Godnatt min unge herre ses ;3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kikishere - 9 mars 2014 20:01

Japp. Ni läste rätt. Idag stog jag i ca 7 timmar på klackar och tittade på mello stjärnor. De var 1 varje timma. Stog där med mina nyya knasiga kompisar. Klickade med Vida.. Haha så de blir vby skolan ist c: J.E.M ^^ Linuuus. FOTOGRAFEN ...

Av kikishere - 7 mars 2014 19:25

Hejj! Idag är det fredag och åt middag för någon timma sen. Jag och min bästis har varit mycket nere vid parkourparken den senaste veckan. Det är faktiskt väldigt roligt. Vi snurrar på en sak och sen springer vi och vi ramlar och bara skrattar. Är gl...

Av kikishere - 3 mars 2014 04:27


Hejj. Har inte sovit nåt i natt. Kan inte och... Får inte ens 2 timmar. Så ja. Igår (söndag) var jag på fjärilshuset. Hajar, fula fiskar och så fjärilar. Met a friend of mine .. NEMO!!! Hajar fanns också! Jag har fobi för fjärilar. Mitt hår är ju jä...

Av kikishere - 27 februari 2014 18:55

Hej! Åkte in till stan idahg för att träffa nea och amanda! Vi gick på starbucks och satt där och skrattade en stund. Min caramel frappe...

Av kikishere - 25 februari 2014 14:38

Hejhej! Nu sitter jag under ett bord på mammas jobb och har gjort det cirka hela dagen. Åt typ ingen frukost, har fortfarande inte särskilt bra aptit men åt happy meal till lunch :3 gick och köpte smoothie med några härliga jobbarkompisar till mamma ...

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards