kikishere

Alla inlägg under augusti 2012

Av kikishere - 8 augusti 2012 20:11

Så jag tänkte göra en lista på saker jag ska ha gjort innan jag dör....

  • Ha Varit I Tokyo - Japan
  • Ha Varit I Washington DC - USA
  • Ha Jobbat Som Frisör I London
  • Ha Bott I London
  • Ha Varit I Nya Zeeland ( Elr Hur Man Nu Stavar   )
  • Ha Sytt En Helt Egen Look ( Byxor,Kjol Eller Shorts , Tröja ... Nåt Sånt xD )

Det Var Typ Dom Jag Kom På... Någon Som Har Något Annat Förslag ? Kommentera I Så Fall...


Nu Ska Jag Fortsätta Fösöka Fixa Lite Saker Här På Bloggen....Förresten Mår Jag Inte Särskilt Bra...  

Är Typ Förskyld.... Har Ont I Halsen , Det Rinner I Min Näsa Och Sen Så Nyser Jag Hela Tiden... Tror Inte Att

Nysningarna Har Något Med Det Andra Att Göra Men Man Vet Aldrig!!!!!


 // Kikis

Av kikishere - 8 augusti 2012 13:43

  Nu har jag och Wiwi shoppat lite... inte alls mycket men lite   

Vi har käkat på donken .... det var gott med något i magen !  

Vi shoppade nagellck och örhänge ( wiwi) själv shoppade jag hår-mascara och köpte örhängen oxå!!! ( wiwi är en liten söt härmapa -.^)


Nu ska vi fixa oss lite ( typ håret och naglarna ) sen lägger vi upp bild på det !!


ses// 2 snygga bff ;3

Av kikishere - 7 augusti 2012 22:03

  Hajj!! Nu Sitter Jag För En Gångs Skull Framför Datorn Och Bloggar!

Men Nu Blir Det En Video Jag Tog Med Mobilen För Ett Tag Sen...Det E Jag Som har Ritat Bilden På artpad.art.com typ xD

Den Kanske Inte Blev Så Bra Men det Spelar Ingen Roll ;)

Blev Inte Så Mycket ... // Kikis   
  

Av kikishere - 6 augusti 2012 22:03

Omfg jag har suttit i lote mer än en h och fixat naglarna... Här kmr dom !!!
Är ju inget proffs så så bra blev dt ju inte men kommentera järna vad du tycker :')
/kikis

Av kikishere - 6 augusti 2012 17:39

Så ! nu e halva min lugg borta... Har inte en superbra bil men en som e lite okej...

Men nu har jag klippt mej ... Nu är det bara att övertala mamma att köpa tosa hårfärg... Hehe [^.^]
BYE / Kikis

Av kikishere - 6 augusti 2012 04:50

Haj och god morgon... Vakbade nyss ... Ganska tidigt men jag årkade inte somna om ... Men sen så öppnar jag upp en persien och så ser jag det här ( sebild nedan) det var jättefint och jättetidigt ...

Aja nu blev jag lite trött// kikis

Av kikishere - 5 augusti 2012 17:02

Haha aja jag sitter i våran bil... Nästan bara rolia saker följande vecka... Kanske klippa mej imorrn' , ska se hungergames på bio med ma , om om en vecka( på måndagen xD ) ska jag träffa Mizzy !!! Nästan det bästa!!!
Och sen så har ju sverige fått guldmedalj!!!! Någån slags segling....
Och så får man väl hoppas att man kan köpa ett par nya jeans till skolan ( behövs när man har jeans året om x'D ) aja bra för att det här inte ska bli "tråkigaste-inlägget-ever" så blir det en bild OwO
Hehe // KIKIS ^^

P.s Bilden E Till Mina Bästisar

Av kikishere - 1 augusti 2012 16:51

Nu har Hugo ( min 3:åriga kusin) fått enn sockerchock (stavning)
Han springer omkring oh skriker :" DAAAAAASSHHHHHHHH!!!!!!!!"
fattar inte eiktigt varför just dash men ... Aja :D
// kikis
P.S ... Bilden e från favvoboken( hungergames ...) som jag ska se med mamma hr hon lovat!!!

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards