kikishere

Alla inlägg den 11 september 2013

Av kikishere - 11 september 2013 14:11

Ja hej. Jag kom typ nyss hem från en lång friidrottsdag+cykeltur. I morse cyklade jag då till skolan.. Ca 1,5 km. Sen när vi gått igenom allt i klassrummet skulle vi cykla till Spånga IP. De är ca 1 km.
Ja hade Teo bakom mig och Vilmer framför och dom gav mig hjärtproblem när dom skulle hoppa hela tiden ._. Iaf, när vi kommit fram började jag med längdhopp. Först hoppade jag 3.05 sen 3.16(slog personligt rekord) och sen, sist men inte minst , hoppade jag 3,40 SUG PÅ DEN!!! Hoppade högst i min grupp MIHIHIHI xD sen hade vi stöta kula och ja var så dålig på de så berättar inte...
Sen 60 m... Första loppet mot Hedda i 5:an och Martin i min paralellklass. Jag och Martin sprang sjukt jämnt. Han 20 hundradelar snabbare än mig. Fick 9.56 som bäst. Sen vare lunch (PANGKAKOR!!!!!!!) Efter de kast med liten boll(suger på de med) men sen kom höjdhopp! Jag hoppade många gånger högt över ribban ^^ där kom jag upp till 1.10? Ja, tror nog det. Sen tipsrunda, fick 10/10 rätt.

Cyklade från skolan hem på ungefär 6 min :3 när ja kom hem så bytte jag om...
Skulle lätt kunna gå ut och typ jogga lite... Får se sen.. Hehe .

LOU PUSS PUSS

Jag ska försöka få ma&pa att låta mig färga håret och åka in till stan på lördag då är Seike och hans band där o man får träffa dom där ^^

Hoppas!

Fan de är skola imorrn... D: kommer inte orka... Franska och musik.. Och massa annat... Utvecklingssamtal på fredag också .. Jaja har skrivit en roman nu hehe
Hejdå c:

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards