kikishere

Alla inlägg den 14 september 2013

Av kikishere - 14 september 2013 19:28

Idag så skulle ja ju som a hat berättat om, åka in till stan på Kerbera-fanmeet men ja orkade inte riktigt. Var också hoppade lite med min mamma. Lite träningskläder, en hårdonut och ny mascara ^^

Hehe ja..

Det där är jag till 100% xD

Hehe... JA VET INTE VA JA SKA SKRIVA.... Leo du är sjukt rolig bara så du vet.
Ja såg typ världens snyggaste skor på Åhléns . Dom hade en liten klack och sen så var dom aaahhh så Beautiful! Önskar mig dom i födelsidagspresent! 500 kr tror jag!
Ehm...

Ja tänkte muntra upp mina läsare lite. Det är bara typ 62 dagar kvar till höstlovet och 111 till jullovet xD höstterminen är så kort och skön! Den har knappt börjat och snart är det lov igen!

Ska nog snöra om mina dr.M någon av dehär! Önskar mig vita i födelsedagspresent också så hoppas ja får! Jag har ju redan mina rosa äkta så dom kan lika gärna vara oäkta ^^

Jag...SKA BÖRKA SE PLL SÄSONG 2 IKVÄLL (sry Leo vet inte om ja tittar din film xD)

Köpte godis igår !!!! MUMS!
Ska rensa min garderob ordentligt ! Ta bort sånt som är för litet med mer... Sen kan ja gå och shoppa kläder 8D tänkte måla naglarna sen också... Ett fint svart med glitter som mamma köpte när vi var på gran canaria tror ja! Jättefint!

SUPAAH FINT!!!!!

Jaja hejdå. Ses kanske sen om inte annat imorgon. Hejdå :)

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards