kikishere

Alla inlägg den 19 september 2013

Av kikishere - 19 september 2013 20:47

ONE DIRECTION KMR TILL SVERIGE I JUNI NÄSTA ÅR OCH JA FLIPPAR UR!!!!!!!!!!!!!! JA GÖR VAD SOM HELST FÖR ETT PAR BILJETTER MAMMA KAN TA MIN MÅNADSPENG I RESTEN AV MITT LIV OM HON VILL JA SKA DIT!!!!

*gråter typ*
åh ja kmr inte kunna sova och vi kmr hypa sönder i skolan x)

I våras under konserten hade en liten grej vi kommit på här i Sverige kommit ut i sociala medier. Det var att vi skulle ha ett rött ljushuvud på Over Again och såhär såg de ut^^ om man vill se hur Niall reagerade så söker ni på " Over Again TMHT Stockholm" och så får ni pröva er fram till vilken som är bäst :)
Mamma tycker ja tjatar för mycket XD

Men ja uppdaterade min telefon idag, IOS7 ni vet, iPhoners där ute :3 och de är rätt coolt faktiskt c:

Juste haha så pinigt xD vi hade matte idag och ja frågade om ja fick lyssna på musik när ja jobbade och ja fick de så ja satte i mitt headset och letar fram nån bra låt. Så Säter ja på och efter ett litet tag så säger han som sitter bredvid mig: KAJSA SÄNK JAG HÖR! O ja ba : ehm... Okej o.o *rodnade*

Högst upp står de: You got a problem buddy, huh? Typ xD

Jaja tror ja mst gå och göra ngt nu. Aka bara skämma ut mig med skolfotot ... Okej hejdå :3

That smile ._.

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards