kikishere

Alla inlägg den 16 september 2013

Av kikishere - 16 september 2013 18:56

Förlåt att ja inte bloggade igår. Var inte helt 100. Ja vaknade vid typ 7 och hade VÄRLDENS ont i magen. Jag hade asont och visste inte vad ja skulle göra. Så ja gick på toa och ja var dålig i magen och hade typ asmkt mens. Då messade ja mamma :

Tack mamma.
Sen så blev de värre och ja tog en Alvedon. När ja skulle ta den trodde jag att ja skulle kräkas. Hade kväljningar o kunde knappt andas. Iaf så la ja mig och bara blundade och låg så i typ en h. Vaknade och kände mig jättebra! Fick inte gå ut och springa eftersom ja var lite halvsjuk. Så ja satte mig på mitt golv och gjorde alla läxor. Har bara franska och den gör jag ikväll.

Just.... Not today.

Ehm ja hade typ röda hund spruta idag. De gjorde lite ont, fast nog ondare i Marias hand som ja höll i XD

Pappa ville ha pappagos ja ba: no ._.



Hehehe ja ska typ se pll nu så hejdå! Trevlig ehm... Måndag xD hejdå!

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards