kikishere

Alla inlägg under september 2013

Av kikishere - 8 september 2013 16:59

JA NU HAR VI PRECIS ÄTIT TYP MIDDAG(kebabrulle). I h kvar i bil :c

LEO OKEJ, SÅHÄR NU SKAFFAR DU KIK OCH SEN SÅ SKRIVER DU TILL KIKISHERE SÅ BLIR ALLA GLADA.

Trying to look cute osv osv ...

Jag åt en hel jävla kebabrulle. Jävligt mättande ._. Ja har också ont i huvet ..:/
Ja..

Jupp...MEN UNDERHÅLL MIG PÅ KIK NU MINA SMÅ KYKLINGAR. HETER: Kikishere .
Tack! Hejdå! c:

Av kikishere - 8 september 2013 13:07

Japp. Skinande sol och supervarmt^^

Mycket bättre i nightcore-version! Men ja orkar inte bry mig.

Idag någon gång ska vi åka hem. Vet inte när men ja mst göra läxor och slå in en bok med bokpapper. Vill måla naglarna så de passar till min tröja!

HHAHA HITTADE LÅTEN I NIGHTCORE PÅ SPOTIFY OMFG XD

Men tröjan som jag köpte igår, är så cosy så ja har den på mig nu 8D det är egentligen en tjocktröja så de är lite varmt men den är så skön!!!

Något by Diablo. 100 kronor ... Nt så farligt! Den hängde vid en typ hylla där allt kostade 100.. Hittade först en i en sjukt fin orange färg, men den fanns bara i L och XL. Denna fanns i medium så det är den här. Jaa.... Det är en "kill-tröja"... PROBLEMS? THEN TALK TO THE HAND biatch

Hehe ja...
Kanske kan blogga sen... I bilen. Höhö hejdå!

Av kikishere - 7 september 2013 12:55

Hög musik och random godis är de som gäller ^^
Jag fyller år om mindre än en månad!!! Har redan skrivit min önskelista x) rätt tråkig blev den... Typ 3 parfymer, en tröja, nagelgrejor(såklart) hårfärg och ett par skor ^^ Jag tänkte skriva ett brev till våra engelska kompisar... Kanske råka nämna att ja fyller år snart och att vi inte har vs(Victorias Secret) här i Sverige hehehheheh c;

Men jag ville också skriva och förklara lite vrf ja gråter och känner mig deprimerad typ hela tiden...
Det är såhär att jag är typ mitt i puberteten(random ja vet, har inte ens fyllt 12 o.e) och jag har JÄTTEMYCKET känslor inuti mig , allt är bara kaos. Men jag ska försöka skriva ner vad ja känner och få ut mina tårar på det sättet ist ^^

IGÅR SPELADE SVERIGE MOT IRLAND I FOTBOLL OCH NIALL I 1D ÄR FRÅN IRLAND OCH HAN TITTADE OCH HAN TWEETADE DETTA NÄR SVERIGE GJORT MÅL!!!!! HUR FKN SÖT FÅR MAN BLI????????!!!!!?!!?!!? Ja låg i soffan och fangirlade som fan x)
Vi är på V mot vår sommarstuga ._. VILL INTE!!!!

Iaf... Tack Leo för dina kommentarer. Det betyder jättemycket c:

Tack och hej! Fortsatt trevlig lördag :)

-

Av kikishere - 5 september 2013 08:22

Står i skolan och väntar på att få gå in.
Trodde du skulle säga nåt, "grattis din bitch. Vi ses aldrig igen " elr nåt... Nope. De fick ja inte.. 11 månader. Din IDIOT

Av kikishere - 4 september 2013 20:49

Hann inte blogga igår (sorry :c )
Och jag har en Videå ja skulle visat.. Pratar om min crush. Hehe ja, han går i nian...:x

Men idag va ja uppe där jag bor och skulle köpa our moment som är 1D's parfym. Tydligen skulle dom inte riktigt komma förrän nästa vecka ._. Så ja å mina kompisar åt bagels med nutella!!!!! Första gng ja åt nutella.

Jag åt upp all nutella innan vi gick!

Fin bild Demi <3

Men... Min bästi vet vem min crush är o.O De är lite awkward.

Alla mina nagellack... Var typ 49? Och jag omorganiserade alla nagellack.

Fina bilder ._. Or not. Ja.

Var typ de ja kunde säga. Vi ska btw ha skolfoto om typ två veckor och jag skulle försöka färga/tona håret innan de.

Hejdå!^^

Av kikishere - 2 september 2013 20:37

Jag sitter just nu och tittar på idol... Dricker te och äter halstabletter.
Idag på idrotten sprang jag totalt 945 m... Fast 315 i taget xD bästa tiden på 315 var 1.10 ._. Mobba mig inte för ja har sämsta kondisen ever!

Jag har tänkt att jag ska färga/tona håret mörkt. Orkar typ inte med mitt blonda just nu. Mörklila eller svart! Vet inte om ja får, men ja fyller år om typ en månad så... Födelsedagspresent kanske ;3

Leo du får kontakta mig nu... Snälla ja skulle behöva dig nu..

Tar upp hela soffan c:

Så fint ._.
Men jag är trött... Borde eg. Sova men ja vill se idoool! Mmmm söderte! Kan äntligen dricka för att de har svalnat... Och nej ja kan inte ha mjölk i. Inte socker heller hehe xD
Jaja hejdå ! Hoppas du kan prata med mig på nåt sätt Leo ... :3
Godnatt!

Av kikishere - 1 september 2013 12:39

Igår tog jag många steg. Jag åkte tunnelbana själv för första gng i mitt liv, var inne i stan själv med en kompis första gången.. Ja typ de xD
Men ja och Amanda träffades i Alvik. Vi skulle kolla om de ff hade kvar Victoria's Secret body mists kvar. Men de tog slut i fredags så de va drygt ._. Men ja köpte nagellack ist ^^

Har aldrig hittat china glaze nånstans så de var kul att dom hade det. Sen åkte vi in till gamla stan. Där var vi inne på sf-bokhandeln, En punkbutik som vi blev kära i <3

Amanda prövar :3
Haha vi gick sen till Slussen och letade fram Hello Kitty butiken ^^ Amanda o ja älskar HK så vi var där inne jättelänge. Sen fortsatte vi och var inne på typ G26 Sthlm tror ja de hette.(Ja, den där kill-kläder-affären) Amanda hittade två tröjor som hon ville pröva. Då kom de en typ kille som jobbade där och tittade förvånat på oss. Fast de var tydligen vanligt att tjejer handlade där .

Ja vill ha den !!!!!!!
Sen var vi inne på glitter och Amanda prövade svart löshår och de var sjukt snyggt till hennes mörkröda!
Så hon kanske skulle köpa det idag c:
Här får ni massa flumbilder vi tog i alla omklädningsrum xD

Idag ska ja försöka få pappa att åka och handla. Så följer jag med och får godis^^ ( Jag fick inget igår ._.) Måste också göra läxor ._. Franska, svenska och matte. + Engelska. Fast franskan är lätt. Ska bara säga "Òu habit Maria? Maria habit á Paris" Högt och så ska ja prata med hela kroppen för de gör tydligen fransmän ._.
Började titta på Pretty Little Liars igår! Såg 3 avsnitt och slutade titta vid 23.. Har sett alla som ja kan se nu. De var fem stycken. Måste hitta nåt bra ställe att se resten på!

Jaja hejdå!

Presentation


Knasbrutta.
Directioner.
Tagen för emo o.o
Japan

Omröstning

Gillar Du Min Blogg ? :3
 Jaa, den är väl okej...
 Bra...finns bättre men bra...
 Helt bra! den har inga fel och den är bra
 Superbra!
 ÄLSKAR DEN!
 den suger
 inte bra
 bajsig :c

Blogkeen

kikishere

Här Kan Du Fråga Mej Något !!!

14 besvarade frågor

Vill Du Hitta Nåt ? KLICKA HÄR!!!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Kontakta Mig

kajsa0909(snabel a)gmail.com  
 


Ovido - Quiz & Flashcards